Gartner: обсяг світового ринку програмного забезпечення для спільної роботи складає $2,7 млрд.
Gartner: обсяг світового ринку програмного забезпечення для спільної роботи складає $2,7 млрд
Обсяг світового ринку програмного забезпечення для соціального спілкування та спільної роботи у 2018 році сягнув $2,7 млрд, підрахували в дослідницькому агентстві Gartner. Дані були оприлюднені 24 вересня 2019 року.
У термінології Gartner йдеться про софт, який використовують команди, спільноти та користувачі корпоративних мереж. Ці продукти можуть бути адаптовані до різних видів спільної діяльності: від координації проектів у невеликих групах розробників до обміну даними між співробітниками у великих компаніях. ПЗ пропонує віртуальне середовище, де користувачі можуть взаємодіяти один з одним, створювати дані, організовувати їх та обмінюватися.
Говорячи про фрагментацію, експерт має на увазі такі сегменти, як програми для спілкування співробітників або проведення конференцій, які часто не конкурують один з одним.
Це не той ринок, де переможець отримує все, тому тут залишається великий потенціал для інноваційних можливостей, які можуть розширити обсяг кожного сегменту, продовжує Рот. Майбутнє ринку він пов'язує із соціальною аналітикою, віртуальними персональними помічниками та розумними пристроями.
У доповіді наголошується, що поширення ПЗ для спільної роботи в компаніях пов'язане зі зростаючим обсягом рутинної роботи. Це призводить до збільшення кількості користувачів таких продуктів і зростання продажів в регіонах, таких як Китай. Прогнозується, що до 2023 року кількість працівників розумової праці у світі збільшиться до 1,14 млрд осіб, причому кожен четвертий співробітник з п'яти представлятиме країни з економікою, що розвивається.
Багато в чому завдяки цим людям обсяг глобального ринку додатків для соціального спілкування та спільної роботи у 2023 році подвоїться щодо 2018-го і досягне $4,8 млрд, очікують у Gartner.
Аналітики кажуть, що соціальні інструменти та засоби взаємодії допомагають підвищити ефективність бізнес-процесів. 58% корпоративних користувачів повідомили, що застосовують у повсякденній роботі програми для обміну повідомленнями в реальному часі, а 45% респондентів розповіли про використання соціальних мереж щодня.
За його словами, компанії хочуть мати єдину платформу для спільної роботи, але більшість із них не знайшли таку в одному продукті, тому вважають за краще користуватися кількома технологіями від різних виробників.
У Gartner не наводять розстановку сил серед найбільших виробників програмного забезпечення для соціального спілкування та спільної роботи, але згадують у своєму дослідженні наступні компанії:
- Microsoft
- Slack
- Adobe
- Atlassian
- Salesforce
- Zimbra
- IBM
- VMware
- SAP
- Zoho
- Jive Software
- Huddle
- MangoApps
- Igloo
- TIBCO Software
- OpenText
- Acquia
- Muhimbi
- Liferay
- Jostle
- Sitrion
- SocialText
- Broadcom
- Interact Software
- Oblong
- Zyncro Tech
- EmpowerPoints
- LumApps
- Axero