Функція автоматичного видалення даних, що збираються Google, насправді абсолютно марна
Функція автоматичного видалення даних, що збираються Google, насправді абсолютно марна
За замовчуванням Google збирає величезні обсяги даних про активність користувачів у Мережі, у тому числі пошукові запити, геолокацію та перегляди на YouTube. Однак у зв'язку зі зростанням зацікавленості користувачів у забезпеченні власної конфіденційності та тиском з боку регуляторів компанія почала активно рекламувати інструменти безпеки, що надають користувачам більший контроль над їх даними.
До таких інструментів зокрема відноситься функція автоматичного видалення даних, що збираються Google. З її допомогою користувачі можуть вибирати, як часто їх дані автоматично видалятимуться – раз на 3 або 18 місяців. Ви також можете видаляти дані вручну на сторінках активності Google.
За словами директора рекламної фірми WPromote, представлений техногігантом інструмент для автоматичного видалення даних насправді абсолютно непотрібний. Велику цінність для рекламників мають лише свіжі дані, зібрані за останній місяць. Дані старше одного місяця для таргетованої реклами практично не використовуються, пояснив Двек журналістам видання Fast Company.
Експерт повідомив, що у сфері цифрової реклами ключову роль відіграє остання активність користувача в Мережі. Наприклад, якщо користувач шукає через пошук Google нерухомість або цікавиться цінами на квартири, він потрапляє до категорії «потенційний покупець житла». Ця інформація є надзвичайно важливою для ріелторів, оцінювачів та кредиторів, які купують її у Google для відображення користувачеві відповідної реклами.
Застарілі дані використовуються для націлення дуже рідко. Хіба що спортивні телеканали відображають рекламу майбутніх спортивних подій користувачам, які останні кілька сезонів проявили себе активними вболівальниками.
Автоматичне видалення даних раз на три місяці - це маркетинговий хід, покликаний подарувати користувачам хибне почуття, ніби вони можуть якось вплинути на рекламу, що відображається їм. «Зміну не можна назвати серйозною, оскільки ці дані все одно ніхто не купує»
За словами фахівця, функція автовидалення даних ніяк не перешкоджає використанню рекламниками власних інструментів для стеження активності користувачів. Наприклад, якщо людина шукала в інтернеті взуття та зайшла на сайт відповідного магазину, цей бренд почне відстежувати його дії незалежно від того, чи надасть Google якусь інформацію.