+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новини

Fujitsu оголосила про випуск у країнах регіону EMEIA сервісу Cyber ​​Threat Intelligence (CTI), призначеного для захисту компаній від кібератак, які можуть завдати непоправної шкоди бізнесу

Fujitsu оголосила про випуск у країнах регіону EMEIA сервісу Cyber ​​Threat Intelligence (CTI), призначеного для захисту компаній від кібератак, які можуть завдати непоправної шкоди бізнесу. Нова розробка гарантує замовникам надійний захист від кібератак, здатних порушити їхню роботу.

Інформаційна безпека стала одним із найважливіших питань для сучасного бізнесу. Цільова кібератака може створити хаос у компанії, якщо її дані будуть пошкоджені, видалені або зашифровані хакерами за допомогою програм, які потребують викупу. Згідно з недавнім звітом1, проведеним компанією Lloyds of London, атаки на операційні системи комп'ютерів, яким зазнають багато компаній, можуть призвести до збитків у розмірі $28,7 млрд.

Для боротьби з подібними загрозами компанія Fujitsu розробила сервіс CTI, який працює в проактивному режимі, щоб завчасно попереджати компанії про нові цифрові загрози та зберігати безперервність бізнесу. Сервіс пропонує чіткі вказівки щодо можливої ​​шкоди для компаній від нових типів кіберзагроз, а також прості та ефективні рекомендації щодо забезпечення захисту. Експерти Fujitsu у сфері інформаційної безпеки також допомагають компаніям вживати проактивних контрзаходів для зниження ризику порушення інформаційної безпеки, включаючи моніторинг систем замовників у режимі 24/7. За допомогою сервісу CTI компанія Fujitsu прагне гарантувати працездатність компаній навіть за найсерйозніших кібератак.

Сучасним компаніям дуже важливо забезпечити безперервність ведення бізнесу та захистити свої системи та дані навіть в умовах кібератак. Не варто недооцінювати катастрофічні збитки, які можуть спричинити атаки зловмисників – для виникнення загрози досить просто відкрити електронний лист, надісланий шахраями. Характер і масштаби кібератак змінюються так швидко, що традиційні рішення для безпеки самі по собі не можуть протистояти цим загрозам. Компаніям необхідно зрозуміти та акуратно керувати ризиками поширення загроз, а також постійно перевіряти актуальність своїх систем захисту. Важливе значення має підготовка до атак, т.к. наявність плану дій у відповідь і відновлення даних може мінімізувати негативний вплив зловмисників. За допомогою сервісу CTI ми надаємо замовникам можливість отримати повне уявлення про засоби забезпечення інформаційної безпеки шляхом аналізу наявних ризиків та практичної інформації. Неготовність до кібератаків може витіснити компанії з ринку.

Послуги з управління інформаційною безпекою компанії Fujitsu вже захищають тисячі компаній у всьому світі, завдяки цілодобовій інтелектуальній роботі, яка забезпечує безпеку даних та технологічних платформ. Рішення для забезпечення інформаційної безпеки компанії Fujitsu поєднує глибокі знання в галузі моніторингу систем та найкращі у своєму класі програмне забезпечення та інструменти стратегічних партнерів компанії для створення нового сервісу CTI. Нова розробка вже доступна замовникам з країн регіону EMEIA у вигляді керованого сервісу, який працює в режимі 24/7 та надає інформацію про поточні та нові погрози у вигляді докладних звітів. Сервіс передає дані про нові типи атак та уразливості, які необхідно усунути.

Завдяки інтелектуальному підходу за участю експертів компанії, сервіс CTI компанії Fujitsu надає точніші дані в порівнянні з традиційними підходами без залучення людських ресурсів. Команда спеціалістів Fujitsu виконує ретельний та безперервний моніторинг та оцінку наявних загроз, поєднуючи аналітично дані з цілого ряду ресурсів, включаючи власні ресурси замовника та стратегічні технологічні партнерства, що ведуть на ринку інструменти сторонніх розробників та спеціалізовані форуми. Об'єднані аналітичні дані допомагають визначити серйозність загроз порушення інформаційної безпеки, після чого замовники отримують інформацію про рівні своїх ризиків та рекомендації для вжиття контрзаходів.

Одним із важливих компонентів сервісу CTI є інформування замовників про розробки, які можуть вплинути на їхню роботу. Крім надання замовникам інформаційних панелей, Fujitsu також поширює результати досліджень та рекомендації у вигляді системи ранніх попереджень, щоденних зведених записів, щотижневих інформаційних повідомлень та щомісячних дзвінків замовникам. Таким чином, створюється цілий набір каналів розповсюдження інформації для того, щоб замовники завжди були в курсі поточної ситуації з загрозами.

Сервіс Cyber ​​Threat Intelligence компанії Fujitsu вже доступний для замовників у країнах регіону EMEIA. Вартість залежить від послуг, рівнів обслуговування та країни, що пропонуються.

Інші новини