Forrester: розвитку бізнесу заважають застарілі системи
Опитування 600 керівників компаній регіону EMEA виявило фактори, що перешкоджають організаціям у реалізації всього потенціалу можливостей, що надаються цифровою економікою.
Forrester Research спільно з компанією Experian опублікували звіт про основні проблеми, які хвилюють керівників вищої ланки та функціональних керівників, які працюють у Європі, на Близькому Сході та в Африці.
Дослідження показало, що 78% керівників компаній регіону EMEA вважають інвестиції в здобуття повноцінного знання про клієнта та в просунуту аналітику необхідною умовою для успіху та зростання бізнесу.
Майже половина опитаних (48%) визнають, що розвиток їх компаній стримується застарілими системами, відсутністю автоматизації, нестачею навичок та досвіду у поводженні з даними, дефіцитом фахівців з теорії та методів аналізу даних, а також недоліком новітніх інструментів та технологій.
Більшість респондентів відчувають тиск від зростання активності нових і існуючих конкурентів (57%). При цьому їхня власна конкурентоспроможність обмежується такими факторами, як збільшення обсягів та різноманіття даних, брак знань та досвіду в галузі аналітики, відсутність кваліфікованих співробітників, бюджетні та тимчасові обмеження.
У звіті Forrester наголошується, що лідерами цифрової економіки стануть ті організації, які мають поглиблені знання про клієнтів.
71% респондентів переконані, що посилення існуючих аналітичних компетенцій є необхідним для конкурентоспроможного обслуговування клієнтів, для захисту від шахрайства, а також для виконання вимог регулятора.
Згідно з дослідженням Forrester, 77% компаній вже інвестували або планують інвестувати в партнерів, здатних створювати повноцінні аналітичні системи та керувати ними.