+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Ford запропонував розумний алгоритм для пошуку вигідних місць розташування пунктів швидкої зарядки

Ford запропонував розумний алгоритм для пошуку вигідних місць розташування пунктів швидкої зарядки

Ford запропонував концепцію використання великих даних, що допомагає знайти найбільш вигідні місця розташування пунктів швидкої зарядки, оскільки у багатьох людей і компаній думка про перехід на повністю електричний транспорт викликає занепокоєння, пов'язане з тим, що в потрібний момент поряд не виявиться зарядна станція.

Фахівці компанії з роботи з даними розробили алгоритм, заснований на даних, зібраних у ході більш ніж 1 млн км пробігу, включаючи місця фактичної зупинки транспортних засобів. З його допомогою були визначені точки, які водії могли б включати до своїх звичних маршрутів, а не їздити спеціально на зарядні пункти, які не йдуть шляхом.

Провівши глибоке дослідження в Лондоні, команда зробила висновок, що можна значно підвищити доступність зарядки по дорозі, якщо розташувати невелику кількість станцій швидкої зарядки в стратегічно важливих місцях.

«Можливість залучати, аналізувати та використовувати величезні обсяги інформації, що отримується від існуючих транспортних засобів, може значно підвищити зручність пересування містами майбутнього. Ми прагнемо дати розумному світу розумний транспорт – у тому числі електромобілі, які зроблять малі та великі міста чистішими та тихішими. Але ми хочемо також використовувати дані для підвищення ефективності інвестицій в інфраструктуру, необхідну для того, щоб підтримати цей підхід»

Для підготовки своєї комплексної доповіді FordCityDataSolutions, опублікованої у грудні 2018 року, компанія Ford обладнала 160 підключених до мережі фургонів пристроями для збирання маршрутної інформації. Дані збиралися за згодою учасників. Загальна тривалість становила 15 тисяч машино-днів, було зібрано понад 500 млн. одиниць даних. Ці дані були відправлені в хмару для аналізу. На основі цих даних, зібраних за вісім місяців, міжнародна команда з дослідження даних та аналітики (GlobalDataInsightandAnalytics) компанії Ford визначила, де було б найкорисніше створити зарядні пункти. Хоча вивчені автомобілі не були електричними, проведений аналіз дозволив уявити, як вони працюють, і спрогнозувати їхню здатність досягти зарядних пунктів у тому випадку, якби вони пересувалися на електротязі.

Знаючи, де їздили та на який проміжок часу зупинялися автомобілі, команда визначила, як можна включити відвідування зарядних станцій у повсякденні маршрути. Ця можливість особливо важлива для тих компаній, водії. яких роблять часті зупинки, наприклад, доставки вантажів. На думку Ford, такий підхід можна поширити на інші міста, а за допомогою даних від підключеного до мережі транспорту міста зможуть ефективніше планувати бюджетні витрати на інфраструктуру.

Також компанія Ford проводила схожі випробування, пов'язані з попереднім дослідженням автопарку в Лондоні, що включав 20 фургонів Transit Custom гібридного (PHEV) типу, що підключається. Під час вивчення даних компанія Ford з'ясувала, що автомобілі працювали у повністю електричному режимі на трасі 35% часу, у Великому Лондоні 45%, а в центрі – 68% часу.

Але за час дослідження – а це 80 тис. км пробігу – не було помічено використання громадських зарядних точок. Автомобілі заряджалися або на автостанціях або вдома. Крім того, водії починали робочий день у середньому з 45% заряду, що наголошує на важливості зарядки на маршруті. Також було встановлено, що оператори згодом підвищували свою навичку ефективної зарядки насамперед в автопарках.

Станції швидкого заряджання можуть забезпечити до 80% заряду батареї за 30-40 хвилин. За даними Ford на квітень 2019 року в Європі більше мільйона електромобілів, і очікується, що до 2040 року вони складуть більшу частину продажів на первинному ринку і третину всього світового автопарку. Але вже виникає занепокоєння через брак зарядних пунктів, зазначили у Ford.

«Електрифікація змінює спосіб водіння та заправки нашого транспорту. Ми розуміємо, що час зарядки та дії, які для цього необхідно зробити, у випадку електромобіля сильно відрізняються від традиційної заправки бензином або дизельним паливом, яка може тривати лише п'ять хвилин. Виявляючи розташування для цих додаткових пунктів зарядки, ми постаралися врахувати типові послідовності руху та стоянки, щоб процес підзарядки міг бути безшовно інтегрований в звичний розпорядок дня водіїв».

Інші новини

Найкраща ціна