Facebook заборонить збирати дані користувачів для таргетованої реклами
Facebook позбавить агрегатори даних можливості збирати інформацію про користувачів соціальної мережі для налаштування таргетованої реклами, повідомляє Reuters з посиланням на повідомлення компанії.
«Ми повідомляємо рекламодавців про те, що закриваємо "партнерські категорії". Цей продукт дозволяв стороннім агрегаторам інформації пропонувати свій націлення безпосередньо на платформі Facebook», — йдеться у повідомленні.
Зокрема компанія припинить співпрацю з Acxiom Corporation — світовою компанією, яка займається маркетинговими та сервісними завданнями, а також збирає базу даних поведінки користувачів у мережі.
Раніше Facebook оголосив про зміни в налаштуваннях конфіденційності, які повинні допомогти користувачам контролювати свої дані. Змінити або видалити інформацію на сторінці у соціальній мережі стане простіше.
Ці заходи вживаються на тлі скандалу з витоком даних користувачів Facebook. Як повідомлялося раніше, британська компанія Cambridge Analytica у 2015 р. зібрала дані 50 млн користувачів соціальної мережі для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців.