+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Facebook повідомив, що витратив понад $13 млрд на забезпечення кібербезпеки та достовірності контенту

Facebook заявляє, що витратив понад 13 мільярдів доларів на забезпечення кібербезпеки та довіри до контенту

Facebook заявив, що компанія витратила понад 13 мільярдів доларів на забезпечення кібербезпеки та довіри до контенту у своїх додатках. Команда фахівців з вирішення цих питань складається з 40 тисяч осіб, включаючи зовнішніх підрядників.

"Ми не займалися питаннями безпеки на початку процесу розробки продукту", - йдеться в заяві Facebook. - Але ми докорінно змінили цей підхід. Команди безпеки тепер працюють безпосередньо з командами розробників продуктів, що дозволяє нам вирішувати ці проблеми під час процесу розробки продукту, а не пізніше.

У Facebook заявили, що технологія штучного інтелекту , яку використовує компанія, допомогла заблокувати 3 мільярди фейкових акаунтів тільки в першій половині 2021 року. Компанія видалила понад 20 мільйонів одиниць неправдивого контенту про COVID-19 і вакцини. Facebook також повідомив, що щомісяця рекламною платформою компанії користуються близько 3 млн осіб, компанія відхилила 3,5 млн політичних або соціальних рекламних матеріалів за перші шість місяців 2021 року за надання користувачам недостовірної інформації.

Facebook заявив, що тепер видаляє в 15 разів більше контенту, який порушує його стандарти мови ворожнечі, через Facebook і свою платформу для обміну зображеннями Instagram, ніж коли вперше почав публічно повідомляти про це в 2017 році.

Технологічний гігант також повідомив про успіх створеної ним глобальної мережі фактчекінгу, яка складається з більш ніж 80 незалежних партнерів - вони оцінюють точність повідомлень в додатках компанії. Facebook через свій Інформаційний центр та спливаючі вікна стрічки новин також допоміг 2 мільярдам людей знайти достовірну інформацію про коронавірус.

Facebook надав такі дані після того, як The Wall Street Journal опублікувала результати розслідувань, які говорили про шкідливий вплив контенту, опублікованого в додатках Facebook, на користувачів.

Інші новини