+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Facebook намагається зупинити фейкові новини, опитуючи власних користувачів

Опитування Facebook: більше 50% користувачів не вірять новинам у соцмережі

Facebook намагається зупинити «фейкові новини», опитуючи власних користувачів
Facebook опитує своїх користувачів, щоб спробувати зупинити поширення «фейкових новин» на платформі своєї соціальної мережі. Нове опитування містить два питання:
1. Чи ви визнаєте наступні веб-сайти?
2. Наскільки Ви довіряєте кожному із цих доменів?

Феномен «фейкових новин» - це проблема інформаційної безпеки, яка за прогнозами буде актуальною у 2018 році і пізніше, оскільки соціальні мережі використовуються для формування громадської думки.

Критики соціальних мереж задаються питанням: чи слід Facebook довіряти власним користувачам при визначенні того, які новини є «фейковими». Насправді, якщо говорити про довіру до доменів, то тут сам Facebook стикається з проблемою. Нещодавнє дослідження Panda Security показало, що 47% батьків розглядають Facebook як «небезпечний» сайт для своїх дітей.
Panda Security провела додаткове опитування, використовуючи опитування Google Surveys, щоб подивитися, як багато користувачів довіряють Facebook як постачальник новин та інформації для своїх стрічок новин.
Panda Security опитала вибірку з 765 онлайн-користувачів у США: «Наскільки Ви довіряєте Facebook обирати, які новини Вам читати?»
  • 8,2% відповіли «Повністю довіряю» або «Сильно довіряю»
  • 20,4% відповіли «Трохи довіряю»
  • 20,0% відповіли «Тільки довіряю»
  • 51,5% відповіли «Загалом не довіряю»
Дані показують, що майже три чверті респондентів не дуже довіряють Facebook при постачанні новин, а повну довіру має лише невелика частина опитаних.
Якщо аналізувати дані по статі, то опитані чоловіки рідше довіряють Facebook, ніж жінки: 73,4% чоловіків відповіли, що вони слабо довіряють Facebook або взагалі не довіряють йому, а серед жінок такий показник був на рівні 69,7%.
При цьому більше відсотка чоловіків, які сильно або повністю довіряють Facebook – 8,9% у чоловіків проти 7,4% у жінок.
Довіра серед вікових груп була цілком передбачуваною. 49,1% респондентів віком від 18 до 34 років відповіли, що загалом не довіряють Facebook, а серед респондентів віком від 35 до 45 років таких було вже 56,9%. Серед опитаних віком понад 55 років 51,5% загалом не довіряють Facebook.

Методологія

Опитування довіри Facebook було складено компанією Panda Security та проводилося з використанням опитувань Google Surveys. Опитування зібрало відповіді від 1 015 онлайн-користувачів у США в період з 25 по 27 січня 2018 р. Відповіді були зведені до виваженої вибірки (за віком, статтю та географічним розподілом) з 765 опитаних для отримання остаточних результатів.

Опитування Google Surveys надає наступний опис методики: Google Surveys показує питання на преміум-сайтах онлайн-новин, довідкової інформації та розваг (де опитування впроваджено безпосередньо в контент), а також через мобільний додаток Google Opinion Rewards. В Інтернеті користувачі відповідають на опитування в обмін на доступ до контенту, на передплату або оновлення. Стать, вік та географічне розташування визначаються на основі анонімної історії переглядів та IP-адреси. У мобільному додатку користувачі відповідають на запитання в обмін на доступ до книг, музики та додатків, а також вони відповідають на демографічні питання при першому завантаженні програми. Використовуючи ці дані, Google Surveys може автоматично побудувати репрезентативну вибірку тисяч респондентів.

 

Інші новини

Найкраща ціна
Авторизація
Авторизація
Реєстрація
Нагадати пароль