+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Facebook оголосила про запуск єдиного платіжного сервісу Facebook Pay

Facebook оголосила про запуск єдиного платіжного сервісу Facebook Pay

Facebook оголосила про запуск єдиного платіжного сервісу Facebook Pay, який працюватиме на всіх платформах, що належать їй, включаючи WhatsApp та Instagram, передає Reuters.

Користувачі зможуть здійснювати платежі у всіх згаданих додатках, причому платежі зі смартфонів будуть надійно захищені такими інструментами, як PIN-коди та біометрія.

Раніше цього року глава Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія планує уніфікувати платіжну інфраструктуру для всіх своїх платформ. Крім того, повідомлення на більшості сервісів будуть зашифровані за допомогою спеціальних алгоритмів.

Facebook Pay буде обробляти такі дані користувача, як кращі способи оплати, дати транзакцій, білінг та інформацію про адресатів. Ці дані будуть використовуватися для показу таргетованої реклами.

Facebook Pay запрацює у Facebook та Messenger у США вже починаючи з цього тижня, йдеться у блозі компанії. У найближчому майбутньому платіжний сервіс стане доступним в інших країнах, а також на платформах WhatsApp та Instagram.

Щоб активувати опцію, потрібно зайти в налаштування Facebook, прив'язати до Facebook Pay платіжні кошти, а після цього його можна буде використовувати для оплати. Коли він запрацює на WhatsApp та Instagram, платежі можна буде здійснювати прямо не виходячи з цих програм.

Згідно з даними Allied Market Research, світовий ринок мобільних платежів досягне позначки 4,6 млрд дол вже до 2023 року. Це означає, що щорічне зростання галузі становитиме 33%. За даними аналітиків, найбільший потенціал зростання становить сегмент мобільних гаманців для банківських карток. Очікується, що його зростання перевищить 35% на рік.

За даними BCG, середньорічне зростання безготівкових трансакцій очікується в районі 5,9% до 2028 року. Це викликано тим, що великі американські та китайські технологічні компанії Google, Apple, Facebook, Ant Financial (раніше Alipay), Tencent вийшли на ринок платежів. За даними, BCG з 2000 по 2019 рік понад 27% інвестицій у фінансово-технологічну галузь було пов'язано саме з безготівковими платежами.

Інші новини