Facebook має намір запустити власний сервіс поштових розсилок Bulletin
Facebook має намір запустити власний поштовий сервіс Бюлетень
Стало відомо про намір Facebook запустити власний поштовий сервіс під назвою "Вісник", і він почне працювати в кінці цього місяця.
Бюлетень дозволить авторам створювати списки розсилки, завдяки чому користувачі будуть швидко отримувати доступ до нового контенту на цікаві теми. Особливість сервісу Facebook полягає в масштабі охоплення аудиторії користувачів, яка налічує 2, 85 мільярда чоловік по всьому світу, а також в здатності компанії таргетувати і сегментувати користувачів, які можуть бути готові читати і платити за розсилку цікавого для них контенту.
Згідно з повідомленнями, платформа "Вісник" буде існувати окремо від Facebook, а її дизайн не буде нагадувати зовнішній вигляд соціальної мережі. Це робиться для того, щоб уникнути необхідності платити комісію в розмірі 30%, яка стягується на користь Apple і Google за транзакції в мобільних додатках. Також повідомляється, що користувачі отримають доступ не тільки до платного, але і безкоштовного контенту.
Згідно з повідомленнями, на момент запуску "Вісника" сервісом зможуть скористатися лише кілька десятків авторів, з якими Facebook підписав угоду. Йдеться про авторів, які висвітлюють теми спорту, моди та навколишнього середовища. Крім того, доступ до сервісу буде надано групі авторів, які висвітлюють місцеві новини в різних регіонах. Щоб показати серйозність своїх намірів щодо нового сервісу, Facebook пропонує авторам дворічні контракти з можливістю відмовитися від участі в програмі після першого року співпраці.