+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Facebook використовує персональні дані користувачів соцмережі як інструмент для збагачення та досягнення лідируючих позицій на ринку

Facebook використовує персональні дані користувачів соцмережі як інструмент для збагачення та досягнення лідируючих позицій на ринку

Голова Facebook Марк Цукерберг використовував персональні дані користувачів соцмережі як інструмент для збагачення та досягнення лідируючих позицій на ринку. Про це йдеться у матеріалі телеканалу NBC, якому вдалося отримати доступ до 4 тис. сторінок внутрішніх документів.

Цукерберг здійснював угоди з іншими фірмами на тлі заяв про серйозне ставлення компанії до безпеки даних користувача.

За даними телеканалу, Цукерберг поряд з іншими топ-менеджерами Facebook припускав укладання взаємовигідних угод з іншими компаніями, одним із пунктів у яких могло бути надання доступу до даних користувачів соцмережі. У деяких випадках Facebook надавала доступ до відомостей як нагороди компаній, інших – відмовляла доступу до інформації тим, кого вважала конкурентами. Стверджується, що подібні угоди укладалися на тлі неодноразових заяв Цукерберга про серйозне ставлення компанії до безпеки даних користувача.

Як приклад телеканал наводить угоду з Amazon, в рамках якої Facebook надала компанії Джеффа Безоса «розширений доступ до даних користувачів» за те, що вона інвестувала кошти в рекламу соцмережі та співпрацювала при запуску свого нового смартфона Fire.

Всупереч публічним заявам, стверджує телеканал, керівництво соцмережі використало кілька методів здирництва компенсації від сторонніх додатків за доступ до даних користувачів, включаючи прямі платежі, витрати на рекламу та обмін даними. Зрештою Facebook вирішила не продавати дані безпосередньо, а надавати їх розробникам додатків, які вважають персональними «друзями» Цукерберга, або тим, хто вкладав гроші в Facebook або ділився власною цінною інформацією.

Нагадаємо, минулого місяця Цукерберг опублікував відкритий лист, в якому запропонував розробити глобальні правила регулювання Мережі, у тому числі реалізувати єдині норми в галузі конфіденційності особистих даних.

Інші новини