+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

ESET реалізував додаткові сервіси для бізнесу - преміум-підтримку та сервіси безпеки

Компанія ESET впровадила додаткові послуги для бізнесу - преміальну підтримку та послуги безпеки

Корпоративним користувачам тепер доступні преміальні служби підтримки і безпеки, які допоможуть ефективно управляти рішеннями з безпеки, швидко реагувати на кіберінциденти, протидіяти сучасним атакам на високому рівні навіть при відсутності фахівців з відповідною кваліфікацією. Завдяки поєднанню досвіду провідних фахівців і передових технологій, ці послуги для бізнесу забезпечують безперервну роботу компаній.

Організації намагаються швидко адаптуватися до постійних змін у сфері цифрової безпеки. Однак часто нестача кваліфікованих фахівців ускладнює управління ІТ-безпекою компанії. За даними IDC, погана реалізація безпеки може ускладнити або навіть призупинити користувачів і заблокувати доступ до критичних даних. ESET Business Services може допомогти вирішити ці проблеми, зосередивши ресурси компаній на їхньому основному бізнесі.

Через появу нових кіберзагроз та вдосконалених інструментів безпеки більшість підприємств не встигають адаптуватися до швидких змін, ставлячи під загрозу власну ІТ-безпеку. Саме тому, крім комплексних рішень , були реалізовані бізнес-послуги - преміальні послуги підтримки та безпеки - які допоможуть компаніям забезпечити захист корпоративної мережі і безперервність роботи.

Досить часто на підприємствах немає кваліфікованих IT-фахівців, здатних правильно розгорнути і налаштувати рішення безпеки для ефективного захисту корпоративної мережі. Саме для вирішення таких завдань і була створена преміум-підтримка, яка, на відміну від стандартної технічної підтримки (входить в ліцензії ESET), забезпечує швидке і оперативне реагування на питання розгортання, оновлення, перевірки роботи продуктів безпеки і стану корпоративного захисту.

Користувачам доступні такі типи преміум-підтримки:

ESET Premium Support Essential – пріоритет у черзі дзвінків.

ESET Premium Support Advanced – пріоритет у черзі дзвінків, виділений фахівець, пріоритетний розгляд запитів розробників та проактивне спілкування.

ESET Healthcheck – перевіряє стан систем захисту.

Розгортання та оновлення ESET – розгортання та оновлення рішень ESET.

Служби безпеки призначені для компаній, які не мають власних кваліфікованих фахівців для модернізації існуючої структури та подальшого впровадження нових систем моніторингу, виявлення та реагування на інциденти кібербезпеки. Ці послуги допоможуть підприємствам використовувати весь потенціал придбаних рішень для забезпечення надійного захисту корпоративного середовища, ефективної протидії атакам і своєчасного реагування на кіберінциденти.

Користувачі мають доступ до наступних служб безпеки:

ESET Detection and Response Essential – це служба безпеки робочих станцій, зокрема розслідування та реагування на кіберінциденти.

ESET Detection and Response Advanced – додатково підтримує систему виявлення та реагування (для користувачів ESET Enterprise Inspector).

ESET Detection and Response Ultimate – має додаткові служби безпеки (для користувачів ESET Enterprise Inspector), а також передбачає розгортання та модернізацію рішень ESET.

За даними Gartner, до 2025 року 50% організацій будуть залучати сторонню допомогу для створення безпечного ІТ-середовища з використанням технологій віддаленої безпеки, в порівнянні з 15% сьогодні. У зв'язку з постійним вдосконаленням кіберзагроз компанії все частіше схиляються до вибору повноцінних рішень, що забезпечують не тільки використання продуктів безпеки, а й додаткових послуг.

«Швидке і точне реагування на інциденти безпеки вимагає часу і навичок, яких не вистачає багатьом організаціям. Саме використання сервісів ESET допоможе забезпечити належний рівень безпеки відповідно до потреб і розмірівпідприємств »

Інші новини

Найкраща ціна