+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

ERP-система Oracle Enterprise Resource Planning Cloud значно розширила та поглибила свої функціональні можливості

Корпорація Oracle оголосила, що її ERP-система Enterprise Resource Planning Cloud значно розширила та поглибила свої функціональні можливості, у тому числі завдяки штучному інтелекту (ІІ), вбудованому у рішення з управління фінансами та закупівлями.

Хмарна система Oracle ERP Cloud є повною і безпечною платформою для управління фінансами, що надається через Oracle Cloud. Анонсовані доповнення до Oracle ERP Cloud, як частина Oracle Cloud Release 13, включають сучасні функції управління фінансами (financials), закупівлями (procurement), портфоліо проектів (PPM) та ефективністю підприємства (EPM), які дозволяють організаціям оптимізувати свої операції за допомогою адаптивної інформації та стандартизувати бізнес-процеси завдяки спрощенню та зниженню витрат.

Oracle розширила портфоліо ERP-додатків на основі штучного інтелекту, що дозволяє фахівцям з фінансів та закупівель покращити способи управління постачальниками та взаємодії з ними. Нові функції на основі ІІ дозволяють оптимізувати умови оплати, пропоновані постачальникам, та вдосконалити управління грошовими потоками. Крім того, вони допомагають знайти потрібних постачальників для конкретних бізнес-потреб. Нові програми адаптивної аналітики Adaptive Intelligent Apps for ERP, вбудовані в Oracle ERP Cloud, дозволяють покращити відносини з постачальниками.

Родина бізнес-додатків для управління фінансами призначена для організацій будь-якого розміру. Вони надають фінансовим експертам можливість використовувати спрощені процеси з безперервним отриманням аналітичної інформації для кращого контролю та підвищення продуктивності. Серед нових можливостей цих програм:

• Accounting Hub – тепер це рішення пропонує масштабовану віртуальну допоміжну книгу обліку для високопродуктивних зовнішніх трансакційних систем. Воно забезпечує узгоджені, стандартизовані політики у сфері фінансів та управлінського обліку у розрізнених системах; відповідність стандартам та аудиту, а також додаткові атрибути управлінської звітності для забезпечення необхідної інформації та деталізації. Воно легко поєднує специфічні галузеві трансакційні системи та сторонні ERP-системи з основною ERP-системою.

• Управління доходами Revenue Management – ​​прискорює перехід на нові стандарти обліку (IFRS16/ASC 842), що дозволяє організаціям відображати свої доходи в міру виконання зобов'язань та керувати складними графіками збору платежів незалежно від графіків виставлення рахунків; при цьому зобов'язання та активи оцінюються відповідно до очікуваної суми виплачуваного зустрічного задоволення.

• Управління рахунками Bill Management – ​​знижує витрати на виставлення рахунків та збори, а також покращує рівень клієнтського обслуговування. Воно забезпечує управління рахунками в режимі самообслуговування силами самого клієнта через інтуїтивно зрозумілий, мобільний досвід користувача. Управління рахунками за допомогою Oracle включає аналіз рахунків у режимі реального часу, претензійну роботу та онлайн-платежі, які миттєво відображаються на рахунку клієнта.

• Управління кредитами Credit Management – ​​проводить моніторинг та оцінку кредитоспроможності клієнтів та приймає обґрунтовані кредитні рішення. Це дозволяє покращити грошові потоки та підвищити ефективність виставлення рахунків через комплексні профілі та політики кредитування, оптимізований процес аналізу кредитоспроможності та гнучкі скорингові моделі, які передбачають інтеграцію кредитної інформації третіх сторін.

• Динамічне дисконтування Dynamic Discounting – використовує внутрішні та зовнішні дані про постачальників, які надходять у режимі реального часу, щоб провести аналіз та рекомендувати кандидатів, які надають кращі ставки дисконтування, застосовуючи машинне навчання. Система повністю інтегрована з моделюванням грошових потоків і рекомендує, кому та коли пропонувати ставки дисконтування для отримання максимальної віддачі.

Сімейство бізнес-додатків для управління закупівлями покликане забезпечити зниження витрат і ризиків на всіх етапах процесу закупівлі – від пошуку постачальника до оплати. Нові вдосконалення включають більш ефективне управління роботою з постачальниками, пошуком джерел постачання та процесами закупівель за рахунок оптимізації процесів, впровадження електронного підпису та інноваційних програм пошуку постачальників. У рішенні Self-service procurement інтерфейс користувача був повністю перероблений з урахуванням досвіду сучасних покупців. Хмарне рішення Mobile Self Service Procurement тепер дозволяє забезпечити дотримання встановленої в компанії політики витрачання коштів співробітниками, які стають все більш мобільними, допомагаючи компаніям підвищувати ефективність та оптимізувати витрати.

Сімейство бізнес-додатків для управління портфелем проектів надає нові можливості, що дозволяють керівникам проектів спростити та прискорити процес підбору кадрів, а також інструменти управління розподілом грантів у вертикалях сфери вищої освіти та держсектору та спрощує розробку проектів. Рішення Project and Resource Management розширено за рахунок нового інтуїтивного мобільного керування завданнями. Він включає логічні схеми життєвих циклів та узгоджень та оптимізацію управління ресурсами, що дозволяє підтримувати кілька планів розподілу ресурсів та масове призначення ресурсів. Рішення Grants Multi-Funding тепер дозволяє підтримувати складні проекти, що фінансуються з кількох джерел, забезпечуючи контроль витрат на здійснення проекту у розрізі джерел фінансування та підтримуючи як внутрішні, так і зовнішні джерела фінансування.

Додатки до сімейства додатків для управління ефективністю компанії (EPM) включають нові сервіси для підготовки податкової звітності та управління прибутковістю, а також нові можливості стратегічного моделювання та управління розкриттям інформації. Рішення Tax Reporting допомагає впорядкувати процеси збору та аналізу податкових даних для цілей звітності з прямого оподаткування та дозволяє організаціям, які мають філії в різних регіонах світу, за допомогою автоматизації забезпечити відповідність складним правилам податкової звітності та новим вимогам ОЕСР до зведеної звітності країн (CbCR). Рішення Profitability and Cost Management тепер дозволяє бізнес-користувачам взяти під контроль усі пов'язані з розподілом бізнес-процеси, включаючи розрахунок прибутковості клієнта/продукту, розподіл управлінських завдань та оцінку витрат при спільному використанні сервісів.

Інші новини

Найкраща ціна