Ernst & Young займеться CRM-проектами, у тому числі запровадженням хмарних рішень
Ernst & Young займеться CRM-проектами, у тому числі впровадженням хмарних рішень
Ernst & Young (EY) оголосила про придбання C Centric, але вартість угоди називати не стала. За рахунок цієї покупки консалтинговий гігант займеться CRM-проектами, у тому числі впровадженням хмарних рішень і систем, що використовують штучний інтелект і роботизовану автоматизацію процесів.
Як вказується в прес-релізі, поглинання C Centric дозволить EY розширювати цифрові можливості в Індії і допомагати клієнтам вирішувати складні комплексні завдання при перетворенні бізнесу. В EY India працює понад 2800 професіоналів у галузі цифрових технологій (до кінця липня 2019 року).
Ці фахівці допомагають компаніям оптимізувати інвестиції в технології та домагатися більш високих бізнес-результатів. Купівля C Centric посилить цей процес, оскільки вона сприяє інтеграції основних CRM-технологій та можливостей з послугами трансформації повного циклу, йдеться в повідомленні EY
C Centric - індійський розробник рішень і сервісів (консалтинг, впровадження) для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Розробками та послугами компанії користуються представники різних галузей, зокрема фінансового сектора. C Centric співпрацює з постачальниками CRM-систем, включаючи Microsoft