+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Ericsson ConsumerLab опублікувала дослідження, присвячене 10 основним споживчим трендам

Ericsson ConsumerLab опублікувала дослідження, присвячене 10 основним споживчим трендам

Ericsson ConsumerLab опублікувала черговий, дев'ятий за рахунком, випуск щорічного дослідження, присвяченого 10 основним споживчим трендам.

Основною темою дослідження став інтернет почуттів – це економіка послуг, що надаються із застосуванням цифрових датчиків та залучають усі органи почуттів: зір, слух, смак, нюх та дотик. Інтернет почуттів сформують послуги, створені на базі технологій на кшталт штучного інтелекту (ІІ), віртуальної реальності (VR), доповненої реальності (AR), 5G та автоматизації.

Для звіту використовувалась думка 46 млн осіб, які першими починають користуватися новими технологіями. Учасники дослідження розраховують на те, що інтернет почуттів набуде повсюдного поширення до 2030 року – до цього часу все більш серйозну конкуренцію електронним пристроям складатимуть послуги з використанням сенсорів, які стануть майже невіддільними елементами фізичної реальності.

Йдеться про перехід від смартфонів як пристроїв для підключення до інтернету до використання послуг на базі доповненої реальності, які залучають наші органи почуттів. Відправною точкою стануть окуляри доповненої реальності.

Більшість користувачів цифрових технологій сподівається, що завдяки інтернету почуттів люди стануть більш відповідально ставитися до навколишнього середовища.

Є і зворотний бік цієї надихаючої ідеї. Користувачі прогнозують можливі проблеми із забезпеченням конфіденційності особистих даних в Інтернеті почуттів. Наприклад, може з'явитися можливість маніпулювати почуттями для продажу товарів чи послуг. Хоча цей прийом і зараз активно використовується, просто інструменти інші.

10 трендів до 2030 року

  • Навігація силою думки

Потрібний маршрут можна буде побачити у VR-окулярах, просто подумавши про місце призначення. У це вірять у середньому 59% користувачів.

  • Ідеальна імітація голосу

67% користувачів вважають, що зможуть за допомогою мікрофона імітувати чужий голос настільки достовірно, що введуть в оману навіть членів сім'ї.

  • Будь-який смак на ваш смак

З'являться цифрові пристрої для рота, що покращують смак їжі – будь-яка страва нагадуватиме ваше улюблене. На це сподіваються у середньому 45% опитаних.

  • Цифрові аромати

Приблизно 6 із 10 користувачів розраховують на цифрову можливість бувати за містом та вдихати характерні запахи заміського життя, не виходячи з квартири.

  • Відчуття без кордонів

Більше 60% На респондентів чекають появи смартфонів, екрани яких набувають форми цифрових іконок і передають відчуття від натискання кнопок.

  • Злиття світів

Відповідно до оцінки 7 з 10 опитаних, світ ігор на базі технологій VR буде не відрізним від фізичної реальності до 2030 року.

  • Тільки правда і нічого крім

Фейкові новини можуть закінчитися – половина опитаних вважає, що до 2030 року новинні агенції ретельно перевірятимуть факти.

  • Споживання без побоювання за особисті дані

Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними – люди сподіваються на вирішення проблеми, яка дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації.

  • Інтернет на користь екології

Завдяки можливостям інтернету почуттів суспільство буде більше відповідально ставитися до екології – так вважають 6 із 10 опитаних.

  • Шопінг із почуттями

45% користувачів вважають, що торгові майданчики запропонують можливість використати всі п'ять органів почуттів у процесі шопінгу в інтернеті.

Дані отримані в основному під час онлайн-опитувань, що проводилися в жовтні 2019 року серед просунутих користувачів інтернету з 15 мегаполісів світу: Бангкок, Делі, Джакарта, Йоганнесбург, Лондон, Мехіко, Нью-Йорк, Сан-Франциско, Сан-Паулу , Шанхай, Сінгапур, Стокгольм, Сідней та Токіо.

Інші новини