+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Epic Games роздає розробникам гранти на $100 млн

Epic Games роздає розробникам гранти на $100 млн

Атракціон небаченої щедрості влаштувала компанія Epic Games, оголосивши про роздачу грантів на рекордну суму $100 млн. На безоплатне фінансування за програмою Epic MegaGrants можуть претендувати розробники, цифрові художники, студенти, викладачі, школи і т.д. інструментів Unreal Engine 4, достатньо брати участь у 3D-проектах open source.

Epic MegaGrants - еволюційний розвиток попередньої програми Unreal Dev Grants. Цей фонд розміром $5 млн започаткували 2015 року, а останні гранти роздали якраз цього тижня.

Epic MegaGrants передбачає видачу грантів від $5000 до $30 000. Хоча на них можуть претендувати учасники будь-яких 3D-проектів open source, перевага надається «групам розробки UE4 будь-якого розміру», які вже зараз використовують цей двигун чи намагаються перевести під нього існуючий проект. Згідно з документацією, на грант також можуть розраховувати команди, які працюють у кінематографі та на телебаченні, які хочуть використовувати UE4; корпоративні групи розробки, що використовують UE4 у неігрових галузях, таких як архітектура, дизайн продукту та автомобілебудування, студенти та викладачі, які використовують UE4 з освітньою та дослідницькою метою; та розробники відкритого вихідного коду, які створюють інструменти, які можуть бути корисними для більш широкої спільноти UE.

Гранти не накладає жодних зобов'язань. Отримувач зберігає за собою всі права інтелектуальної власності і вільний розпоряджатися своїми розробками як завгодно.

За даними Epic Games, кількість ліцензіатів Unreal Engine зросла вже до 7,5 млн. До речі, на Конференції GDC були анонсовані нові версії ігрового двигуна. Вже найближчими тижнями стане доступний Unreal Engine 4.22, в якому «значно скорочено час компіляції» та проведено «безліч оптимізації та оновлення продуктивності». UE 4.22 поставляється з декількома «довгоочікуваними функціями, включаючи трасування променів (див. демо внизу), нове гаряче перезавантаження Live++ для живого кодування, багатокористувальну спільну роботу в Unreal Editor, вдосконалення Niagara VFX, підтримку потокового мовлення Microsoft HoloL травні) та підтримку нової потокової ігрової платформи Google Stadia».

Нова програма фінансування для розробників Unreal Engine працюватиме на постійній основі, поки доступне фінансування, дедлайнів немає.

«Такий наш спосіб поділитися неймовірним успіхом Fortnite», - написала компанія Epic Games. Кількість зареєстрованих користувачів Fortnite вже перевищила 250 млн, а гра стала «визначати життя цілого покоління», як виражаються в деяких ЗМІ. Ця гра приносить компанії сотні мільйонів доларів щомісяця. Нещодавно Epic Games виділила таку суму $100 млн на призи для кіберспортивних змагань з Fortnite. Щотижня гравці в онлайні розігруватимуть мільйон доларів, а завершиться марафон Чемпіонатом світу з Fortnite у липні із призовим фондом фінальної частини $30 млн.

На конференції для розробників ігор GDC компанія також оголосила, що кількість користувачів платформи Epic Games Store на PC досягла 85 млн, а кілька нових ігор вийдуть на PC ексклюзивно на цій платформі. Серед них ігри від Quantic Dream — Heavy RainBeyond: Two Souls і Detroit: Become Human. Раніше вони випускалися лише під PlayStation. Інші ексклюзиви:

  • Afterparty від Night School Studios
  • Control від Remedy Entertainment and 505 Games
  • The Cycle від YAGER
  • Dauntless від Phoenix Labs
  • Industries of Titan від Brace Yourself Games
  • Журней до величезної планети від Typhoon Studios and 505 Games
  • Kine від Chump Squad
  • Phoenix Point від Snapshot Games
  • The Sinking City від Frogwares and Bigben
  • Spellbreak від Proletariat Inc
  • Solar Ash від Heart Machine and Annapurna Interactive

Epic Games розраховує на успішну конкуренцію Epic Games Store із платформою Steam від Valve. Для цього вона намагається переманити на свій бік розробників ігор, пропонуючи їм вигідний поділ прибутку 88/12.

Інші новини

Найкраща ціна