+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Заощаджуйте час, працюйте безпечно, робіть більше із Office 365

Наприкінці минулого року Microsoft оголосила про глобальний вихід Microsoft 365 бізнес — набору офісних рішень для управління та підвищення ефективності, спеціально розробленого для підприємств малого та середнього бізнесу. Також Microsoft випустила програми Microsoft Connections, Microsoft Listings, Microsoft Invoicing та Office 365 Business Center у США, Великобританії та Канаді, щоб допомогти малим компаніям розширити можливості своїх співробітників та розкрити потенціал для зростання та інновацій.

Нові додаткові можливості Office 365, представлені цього місяця, спрямовані на підвищення ефективності роботи організацій та спрощення бізнес-процесів при збереженні безпечного, що відповідає нормативним вимогам середовища для командної роботи.

Покращені засоби безпеки, конфіденційності та відповідності вимогам

У міру того як організації переходять на цифрові технології, для ІТ-відділів все більш важливим завданням стає забезпечення захисту та належного поводження з даними співробітників та клієнтів. Оновлення Office 365 допомагають організаціям краще розбиратися у своїх даних, керувати доступом до ресурсів і суворо дотримуватись нормативних вимог.

Аналізуйте більше даних за допомогою Advanced eDiscovery. Компонент eDiscovery дозволяє організації проаналізувати всі свої дані в Office 365, щоб знайти збережену інформацію про певну людину або на певну тему. Тепер передплатники Office 365 E5 зможуть завантажувати документи із зовнішніх джерел та аналізувати їх за допомогою Advanced eDiscovery завдяки новій функції імпорту вмісту. Це розширює переваги Advanced eDiscovery, дозволяючи використовувати цей компонент не тільки з Office 365, так що організації отримують єдиний інструмент для виявлення даних, пов'язаних з дотриманням вимог, у рамках усієї своєї структури.

Безпечний обмін зовнішніми посиланнями в OneDrive та SharePoint. У вересні на семінарі Ignite Microsoft анонсувала ряд покращень, що стосуються обміну файлами в OneDrive та SharePoint із зовнішніми одержувачами, включаючи можливість надсилати надійні зовнішні посилання для спільного доступу. Тепер ця функція доступна всім передплатникам Office 365, і зовнішні одержувачі, які не мають облікового запису Майкрософт, можуть звертатися до файлів і папок, просто вводячи щоразу код верифікації, який надсилається на електронну пошту. Адміністратори ІТ-систем мають можливість вказати, як часто зовнішнім одержувачам повинен надходити новий код і як часто вони повинні повторно підтверджувати свою адресу електронної пошти. Це забезпечує постійний захист файлів та папок вашої організації, доступ до яких надається зовнішнім одержувачам.

Організуйте суворіше дотримання нормативних вимог за допомогою диспетчера відповідності вимогам. З цього місяця організації можуть використовувати попередню версію диспетчера відповідності вимогам, яка вже є доступною на порталі управління безпекою служб (Service Trust Portal). Диспетчер відповідності вимогам — це рішення, вбудоване в Office 365 і що ставить роботу засобів безпеки та дотримання вимог Майкрософт у відповідність до особливостей нормативних вимог організацій. Це допомагає передплатникам Office 365 організувати більш суворе дотримання вимог завдяки оцінці ризиків у хмарних службах Майкрософт, практичним висновкам за результатами аналізу та спрощеним робочим процесам для контролю дотримання вимог.

Спрощення процесів та економія часу завдяки інтелектуальним інструментам

Оновлення Office 365 цього місяця допоможуть користувачам більш ефективно управляти ресурсами, а співробітникам, які працюють з клієнтами, — оптимізувати розподіл часу протягом робочого дня.

Реєстрація часу початку та закінчення роботи в Microsoft StaffHub. Нові можливості StaffHub допомагають організаціям централізувати багато повсякденних робочих процесів, скорочуючи зайве навантаження і дозволяючи приділити максимальну увагу безпосередньо роботі з клієнтами. Тепер співробітники можуть реєструвати через додаток час початку та закінчення зміни, а також керувати повсякденними завданнями, знайомитися з новинами компанії та отримувати доступ до ресурсів. Ці оновлення допомагають спростити повсякденні робочі процеси та підвищити поінформованість співробітників.

Автоматизація роботи з файлами за допомогою Microsoft Flow у OneDrive. Flow надає набір інструментів для автоматизації завдань з використанням різних додатків і служб, спрощуючи керування повторюваними та часто складними завданнями,— наприклад, перетворенням PDF-файлів чи циклом затвердження. З цього місяця передплатники Office 365 можуть запускати робочі процеси для вибраних файлів і папок у OneDrive, які дозволяють спростити такі поширені завдання, як збереження кількох вкладень з електронної пошти до папок та надсилання повідомлень про завантаження.

Автоматична класифікація подорожей за допомогою MileIQ. Нові функції MileIQ використовують розроблений Майкрософт ІІ, щоб заощаджувати час завдяки автоматичній класифікації подорожей. MileIQ тепер визначає місця, що часто відвідуваються, запам'ятовує, як зазвичай класифікуються, і автоматично класифікує в подальшому. На додаток до цього компонент Work Hours дозволяє легко вказати час роботи користувача, у тому числі при роботі в кілька змін, і автоматично класифікувати поїздки в неробочий час як особисті. За потреби передплатник завжди може внести

Помічник зі складання резюме використовує можливості ІІ для допомоги у пошуку роботи. Раніше в цьому місяці Microsoft анонсувала попередню версію помічника зі складання резюме нового компонента Microsoft Word, який допоможе передплатникам Office 365 складати вражаючі резюме, використовуючи персональну аналітику на базі LinkedIn. Більше 80% резюме створюється в Word, і помічник зі складання резюме покаже здобувачеві, як описують свій досвід роботи та основні навички фахівці схожого профілю, і тим самим допоможе йому вигідно уявити свої досягнення. Це допоможе користувачам Office 365 привернути увагу фахівців з кадрів і знайти роботу своєї мрії.

Додаткові оновлення

  • Відповідність вимогам GDPR. Вимоги GDPR набудуть чинності в травні 2018. Докладніше про дотримання вимог GDPR з нашої нової веб-трансляції.
  • ПрограмиOffice MobileнаChromebook. Раніше на цьому тижні Microsoft випустила попередню версію програм Office Mobile для пристроїв Google Chromebook. Спочатку ці програми розроблялися для телефонів Android, і вони ще повністю оптимізовані під форм-фактор Chromebook. Microsoft проробила необхідну початкову роботу над інтерфейсом користувача і тепер хоче зібрати відгуки Як і у всіх мобільних програмах Microsoft, для редагування документів на екранах з діагоналлю від 10,1 дюйма потрібна передплата Office 365.
  • Office Lens. Програма Office Lens тепер інтегрована в OneNote і дозволяє сканувати, обрізати та повертати фотографії, документи, дошки та візитні картки.

Інші новини

Найкраща ціна