Доступний реліз Unity 2018.2
Доступний реліз Unity 2018.2
Розробники опублікували оновлення ігрового движка Unity під номером 2018.2 і розповіли про важливі нововведення в блозі. За словами авторів, нова версія найбільшою мірою присвячена поліпшенням рендерингу та мобільної розробки.
Докладніше про графічні покращення в Unity
Оновлення покращує та оптимізує продуктивність двох компонентів інструменту Scriptable Render Pipeline: Lightweight Render Pipeline (LWRP) та High Definition Render Pipeline (HDRP).
- LWRP керує завантаженням та зберіганням плиток, оптимізуючи пам'ять пристрою, завдяки чому висока продуктивність досягається навіть на слабкому апаратному забезпеченні та у високонавантажених додатках у віртуальній реальності;
- HDRP включає в себе різні поліпшення якості зображення та візуальних ефектів для створення кінематографічної картинки на потужних платформах типу ПК та ігрових консолей.
Обидві функції поки що знаходяться в ранньому доступі і не рекомендуються для використання в комерційних цілях.
Крім того, Shader Graph — інструмент для візуального створення шейдерів без навичок програмування — тепер підтримує обидва компоненти Scriptable Render Pipeline. Також він отримав покращений інтерфейс взаємодії і кілька нових можливостей.
Нові функції для мобільних розробників
З новою версією движка користувачі зможуть завантажувати в проект файли з розширеннями .java
без необхідності збирати окремі бібліотеки в Android Studio. Вони будуть розпізнаватись як плагіни Unity і компілюватися в виконуваний файл. Також двигун тепер офіційно підтримує Android-додатки з 64-бітною архітектурою, а значить проекти можуть використовувати більше 4 ГБ оперативної пам'яті.
Крім того, розробники додали можливість налагодження керованого коду на iOS, Android, Windows, macOS, UWP та PS4.
Нова версія движка вже доступна для завантаження на сайті або в Unity Hub. Більш детально з численними нововведеннями та покращеннями, яких налічується понад 180, можна ознайомитись у технічному документі оновлення.