Cult Beauty запустив блокчейн-систему Provenance для контролю постачання косметики
Cult Beauty запустив блокчейн-систему Provenance для контролю постачання косметики
Британський інтернет-рітейлер Cult Beauty уклав договір із блокчейн-компанією Provenance для впровадження технології контролю поставок косметики. Платформа Provenance збирає інформацію про виробництво, інгредієнти та заявки.
Багато товарів Cult Beauty ставляться до нішевих брендів, тому не дивно, що покупці вимагають від компанії доказу їх справжності. Тепер рітейлер зможе це зробити за допомогою блокчейн-платформи, де зберігатиметься вся історія виробництва та постачання товарів. При цьому Cult Beauty має намір зробити подання інформації максимально простим та зручним, щоб "не перевантажувати користувачів фактами та статистикою"
Provenance розробила блокчейн-рішення, зване Proof Points, яке буде інтегровано в інтернет-магазин Cult Beauty. Ця програма дозволить дізнаватись важливу інформацію про товар - наприклад, про те, що даний бренд не тестує свою продукцію на тваринах. При цьому вся інформація маркуватиметься як підтверджена самим виробником чи незалежними сторонніми організаціями, наприклад, спеціальними лабораторіями.
Британський Стартап Provenance, створений у 2013 році, допомагає брендам виводити свою продукцію на блокчейн-платформу та співпрацює з Unilever, Bridgehead Coffee, MWoven і Fuchsia та багатьма іншими великими брендами. Так, Sana Jardin використовує Provenance за підтримки місцевих спільнот, Lumity ділиться на платформі даними клінічних випробувань, а De Mamiel за допомогою блокчейну показує, що при виробництві своєї продукції не шкодить навколишньому середовищу.