+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

ComputerWorld опублікував текст листа Susan Bradley керівництву Microsoft із невдоволенням більшістю адміністраторів якістю оновлень Windows 10

ComputerWorld опублікував текст листа Susan Bradley керівництву Microsoft із невдоволенням більшістю адміністраторів якістю оновлень Windows 10

Патчер зі стажем, що має статус Microsoft MVP та репутацію «легенди» серед адміністраторів оновлень, написала відкритий лист керівництву Microsoft, в якому відверто розповіла про проблеми з оновленнями Windows 10. За її словами, оновлення системи заважають нормально працювати іншим продуктом самої ж Microsoft. Автор листа провела опитування серед адміністраторів, яке підтверджує її думку.

ІТ-фахівець Сьюзан Бредлі (Susan Bradley) написала відкритий лист керівництву Microsoft, в якому висловлює невдоволення якістю оновлень Windows 10 і наводить результати власного дослідження, що підтверджують, що це невдоволення поділяє більшість адміністраторів. Повний текст листа опублікував ресурс ComputerWorld. Воно адресовано гендиректору Microsoft Сатьє Наделле (Satya Nadella), корпоративному віце-президенту Карлосу Пікото (Carlos Picoto) та віце-президенту з розробки Скотту Гатрі (Scott Guthrie).

Бредлі профільно займається проблемами патчів та патчового менеджменту Windows, і вже 18 років має статус Microsoft MVP (Most Valuable Professional — найцінніший спеціаліст) у цій сфері. Ресурс BleepingComputer називає її «чимось подібним до легенди» серед тих, хто займається підтримкою продукції Microsoft.

У листі Сьюзан звертає особливу увагу на оновлення, яке було випущено 10 липня 2018 р. За її словами, воно поставило користувачів перед вибором: встановити оновлення та зіткнутися з проблемами в роботі додатків, чи не встановлювати і залишити пристрій вразливим для атак.

Бредлі зазначає, що за один лише липень 2018 р. накопичилося 47 бюлетенів інформаційної бази даних із проблемами роботи Windows 10 після оновлення. Деякі з них описували стоп-помилки, але найбільше побоювання вселяє вплив платформи .Net на роботу платформи для організації спільної роботи SharePoint, інструменту управління бізнес-процесами BizTalk, рішення для обміну повідомленнями Exchange та інших продуктів Microsoft.

«Фахівці центру безпеки Microsoft кажуть, що найкращою практикою є негайна установка оновлень, але насправді розсудливий патчер чекає як мінімум тиждень, якщо не більше, перш ніж їх встановити. Я сподіваюся, ви порахуєте цю тенденцію такою ж тривожною, що насторожує, як я вважаю», — пише вона в листі.

Сьюзан пише, що особисто знає кілька великих підприємств, які зараз свідомо працюють у Windows 10 без кількох останніх оновлень функціональності.

«Я бачу, що адміністратори Server говорять, що Server 2016 хороший, окрім тих випадків, коли ви хочете систему, яка не перезавантажується. Я бачу, як користувачі Surface отримують розбиті машини через побічні ефекти 1803 для SSD-накопичувачів. Я бачу, як все більше людей говорять, що необхідно почекати, перш ніж встановлювати оновлення. Все це неприпустимо», - пояснює Бредлі свої мотиви у коментарі ресурсу BleepingComputer.

Дослідження серед адміністраторів

Сьюзан є модератором розсилки з питань управління патчами patchmanagement.org. Бачачи невдоволення учасників розсилки оновлень Windows 10, вона провела серед них опитування, в якому взяло участь понад 1 тис. консультантів та адміністраторів оновлень.

На питання, наскільки вони задоволені оновленнями Windows взагалі, від сьомої до десятої версії цієї ОС, 31,7% респондентів відповіли, що дуже незадоволені, а 37,3% — просто незадоволені. 12,8% опитаних дотримуються нейтральної позиції, 15,9% виявилися задоволеними оновленнями, і 2,3% залишилися ними дуже задоволені.

На питання, як вони оцінюють саме патчі Windows 10, 32,7% учасників дослідження відповіли, що дуже незадоволені ними, а 31,6% — що просто незадоволені. Нейтрально до патчів віднеслися 19,1% респондентів, 13,1% до певної міри задоволені патчами, і 3,5% дуже ними задоволені.

На прохання Бредлі респонденти також оцінили, наскільки функції Windows 10, які містяться в оновленнях, корисні для потреб їхнього бізнесу. 35% повідомили, що взагалі марні, а 34,5% відповіли, що зрідка бувають корисні. Нейтральну позицію зайняли 18,8% респондентів, ще 9,7% вважали поновлення досить корисними, і трохи менше 2% — дуже корисними.

На питання про бажану частоту оновлень з новими функціями 39,3% опитаних відповіли, що їх можна випускати раз на два роки, а ще 39,2% повідомили, що раз на рік цілком достатньо. 8,9% не мають думки з цього приводу, 11,2% вважають, що оновлення функцій слід випускати двічі на рік, і лише 1,4% вважають, що це слід робити частіше, ніж зараз.

На питання, чи відповідає взагалі Windows 10 потребам їхнього бізнесу, 52,5% опитаних відповіли, що так, 32,7% — що ні, і 14,7% дали свою власну відповідь.

Сьюзан також провела опитування серед приблизно 800 звичайних користувачів, результати якого виявилися схожими на результати інтерв'ювання консультантів та адміністраторів.

Причини неспроможність оновлень

Як одна з причин неспроможності оновлень Windows 10 Бредлі називає тестування в колі інсайдерів, яке не дозволяє виявити проблеми. Це призводить до того, що оновлення одних продуктів Microsoft порушують роботу інших продуктів компанії. У приклад Сьюзан наводить коннект між недавньою .Net 4.7.2 та Azure AD, що спричинила побічні ефекти та проблеми з високим завантаженням процесора.

Бредлі зазначає, що окрім інсайдерської програми Microsoft дозволяє тестувати свої оновлення безпеки до релізу стороннім фірмам під підписку про нерозголошення. Сьюзан вважає, що цю програму слід розширити.

Інші проблеми

Також Бредлі порушує широко відому проблему раптових перезавантажень, до яких призводить встановлення оновлень Windows 10, і зазначає, що багато користувачів просто відключають оновлення, щоб їх уникнути. Крім того, адміністраторів бентежать нововведення типу Dual Scan — механізму, який змушує пристрої оновлюватися не за бажанням адміністратора в обхід локальних налаштувань.

Окрім цього, на думку Сьюзан, Microsoft надає недостатньо інформації про оновлення, у зв'язку з чим адміністратор доводиться шукати її в різних блогах і соцмережах. Окремо вона наголошує на нестачі комунікації та узгодженості дій з іншими вендорами під час випуску оновлень проти вразливостей Spectre та Meltdown.

Також проблемою є те, що усунення деяких неполадок вимагає кількох оновлень, і те, що віртуальні машини Windows 10 у хмарі Azure, які користувачі закачують і розгортають у себе, часто побудовані на релізі ОС давністю в кілька місяців, що не заважає їм відчувати такі ж проблеми при оновлень.

 

Інші новини

Найкраща ціна