+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Citrix опублікувала звіт The Era of Hyper Innovation

Citrix опублікувала звіт «Ера гіперінновацій»

Компанія Citrix Systems опублікувала доповідь «Ера гіперінновацій ». Згідно зі звітом, за минулий рік завдяки інвестиціям в нові технології і гнучкі операційні моделі загальна виручка підприємств різних галузей по всьому світу збільшилася на $ 678 млрд. 

«Якщо пандемія щось довела - це те, що інновації можна створити де завгодно », - сказав виконавчий віце-президент Citrix з бізнес-стратегії. - Спочатку скептично налаштовані керівники бізнесу визнали потенційні переваги гібридної роботи і тепер прискорюють впровадження нової моделі разом з інструментами і процесами, які дають можливість співробітникам працювати творчо і створювати нові речі в будь-якому місці ».

Колись успішні інновації були невіддільні від особистої взаємодії. Технології змінили ситуацію.

Майже 90% бізнес-лідерів, які взяли участь в опитуванні The Era of Hyper Innovation, заявили, що розгортання та впровадження нових робочих інструментів, керованих пандемією, значно допомогло співпраці співробітників і команди.

 При цьому 80% вважають, що їх організації протягом року увійдуть в період гіперінновацій і в результаті потік згенерованих ідей значно зросте.

 За відсутності спілкування віч-на-віч співробітники знайшли нові способи підключення, які , за словами респондентів, до звіту значно покращують співпрацю співробітників і команди та сприяють інноваціям.

93% респондентів вважають, що в результаті розширення цифрової співпраці враховуються більш різноманітні думки і з'являється все більше нових ідей.

80% респондентів заявили, що самі збільшили кількість креативних пропозицій під час пандемії.

В опитаних організаціях, де традиційними драйверами раніше були традиційні механізми, такі як залучення нових клієнтів, вихід на нові ринки і додаткова маркетингова діяльність, вважають, що за останній фінансовий рік майже половина зростання була обумовлена інноваціями і, зокрема , наступними факторами:

  • впровадження нових технологій — 16%;
  • нові продукти та послуги — 14%;
  • нові методи роботи – 14%;
  • поява нових клієнтів і замовників — 12%;
  • розширення та вихід на нові ринки — 12%;
  • додаткові маркетингові заходи — 11%;
  • нові партнери — 10%;
  • злиття та поглинання — 4%.

Щоб скористатися цією тенденцією, керівники бізнесу зміщують фокус на нові продукти та послуги. 69% опитаних заявили, що в найближчі 12 місяців збільшать інвестиції в нові розробки, 28% збережуть свій поточний рівень і лише 3% планують скорочення.

Інші новини