Citrix опублікувала звіт The Era of Hyper Innovation
Citrix опублікувала звіт «Ера гіперінновацій»
Компанія Citrix Systems опублікувала доповідь «Ера гіперінновацій ». Згідно зі звітом, за минулий рік завдяки інвестиціям в нові технології і гнучкі операційні моделі загальна виручка підприємств різних галузей по всьому світу збільшилася на $ 678 млрд.
«Якщо пандемія щось довела - це те, що інновації можна створити де завгодно », - сказав виконавчий віце-президент Citrix з бізнес-стратегії. - Спочатку скептично налаштовані керівники бізнесу визнали потенційні переваги гібридної роботи і тепер прискорюють впровадження нової моделі разом з інструментами і процесами, які дають можливість співробітникам працювати творчо і створювати нові речі в будь-якому місці ».
Колись успішні інновації були невіддільні від особистої взаємодії. Технології змінили ситуацію.
Майже 90% бізнес-лідерів, які взяли участь в опитуванні The Era of Hyper Innovation, заявили, що розгортання та впровадження нових робочих інструментів, керованих пандемією, значно допомогло співпраці співробітників і команди.
При цьому 80% вважають, що їх організації протягом року увійдуть в період гіперінновацій і в результаті потік згенерованих ідей значно зросте.
За відсутності спілкування віч-на-віч співробітники знайшли нові способи підключення, які , за словами респондентів, до звіту значно покращують співпрацю співробітників і команди та сприяють інноваціям.
93% респондентів вважають, що в результаті розширення цифрової співпраці враховуються більш різноманітні думки і з'являється все більше нових ідей.
80% респондентів заявили, що самі збільшили кількість креативних пропозицій під час пандемії.
В опитаних організаціях, де традиційними драйверами раніше були традиційні механізми, такі як залучення нових клієнтів, вихід на нові ринки і додаткова маркетингова діяльність, вважають, що за останній фінансовий рік майже половина зростання була обумовлена інноваціями і, зокрема , наступними факторами:
- впровадження нових технологій — 16%;
- нові продукти та послуги — 14%;
- нові методи роботи – 14%;
- поява нових клієнтів і замовників — 12%;
- розширення та вихід на нові ринки — 12%;
- додаткові маркетингові заходи — 11%;
- нові партнери — 10%;
- злиття та поглинання — 4%.
Щоб скористатися цією тенденцією, керівники бізнесу зміщують фокус на нові продукти та послуги. 69% опитаних заявили, що в найближчі 12 місяців збільшать інвестиції в нові розробки, 28% збережуть свій поточний рівень і лише 3% планують скорочення.
