+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Cisco представила ряд оновлень для свого портфоліо рішень у галузі спільної роботи

Cisco представила ряд оновлень для свого портфоліо рішень у галузі спільної роботи

Cisco під час своєї щорічної конференції для партнерів Partner Summit представила низку оновлень для свого портфоліо рішень у галузі спільної роботи. Оновлені продукти дозволять ІТ-директорам, які вирішують завдання цифрової трансформації своїх організацій, провести масштабні перетворення та при цьому зберегти наявні інвестиції в локальну, гібридну та хмарну інфраструктуру для спільної роботи, а також уніфікувати телефонне спілкування, телеконференції та передачу повідомлень.

«Ініціативи щодо трансформації робочого простору часто викликають хаос, проте це зовсім не обов'язковий сценарій, — сказав віце-президент і генеральний директор підрозділу компанії Cisco з розробки продуктів для спільної роботи. — Ми розуміємо, що пріоритетним завданням директора із взаємодії із замовниками є забезпечення комфортних умов праці. Це означає, що ергономічний додаток повинен доповнюватись одноманітністю інтерфейсів для всіх робочих навантажень, єдиною панеллю управління, аналітикою та діагностикою, засобами забезпечення інформаційної безпеки та відповідності нормативним вимогам корпоративного класу. Все це є у портфоліо Cisco Collaboration».

Нові пристрої реалізують можливості штучного інтелекту та спільної роботи на новому рівні.

Desk Pro. Найближчою аналогією буде «моментальний офіс», яким може скористатися керівник, рядовий працівник або навіть ціла група. Всі просунуті функції нашого портфоліо реалізовані у пристрої, головна частина якого – 27-дюймовий сенсорний екран з роздільною здатністю 4K і роз'ємом USB-C. Є вбудований веб-додаток, ні необхідності в додатковому екрані та зарядному пристрої. Desk Pro працює не лише з Webex, а й з будь-якою службою телеконференцією – залишається лише вибрати. Desk Pro дізнається користувача, коли він наблизиться і привітає його. Якщо домашній офіс трохи захаращений, а часу на прибирання немає, Desk Pro розмиє фон або підставить віртуальний. А система шумозаглушення подбає про те, щоб сторонній шум не заважав зустрічі.

Room Panorama. Технології іммерсивної співпраці, або співпраці з ефектом присутності (Immersive Telepresence), застосовуються в переговорних вже більше десяти років, об'єднуючи співробітників, що знаходяться в різних країнах, і підвищуючи ефективність групової роботи. Основна ідея полягає в об'єднанні двох половинок переговорного столу, що знаходяться одна від одної на відстані кількох тисяч кілометрів. Ми кардинально вдосконалили ситуацію та об'єднали дві половини переговорної кімнати, поділені тисячами кілометрів. Тепер при взаємодії віддалених команд створюватиметься враження, що вони знаходяться в одному просторі, а плідному проведенню зустрічі допоможуть комплексні функції ІІ, робота з контентом та інтеграція. При цьому не просто створюється реальний ефект присутності: у розпорядженні учасників є функціонал розпізнавання осіб, який вкаже імена та посади присутніх, інструментарій складання резюме зустрічі та можливість підключення додаткових сенсорних екранів Webex Board.

Нова гарнітура Bluetooth, спеціально розроблена для підвищення продуктивності, яка виконує функції персональної гарнітури. Cisco Headset 700 відфільтрує офісний шум і допоможе зосередитись на важливому. Підключивши гарнітуру до власного пристрою або будь-якого пристрою Cisco, можна переміщатися по офісу та легко переходити від фонового слухання музики до вхідного дзвінка або чергової конференції. Зручність Headset 700 оцінять і працівники інтелектуальної праці, і співробітники контакт-центрів. Для її налаштування використовується мобільний додаток. ІТ-адміністратори зможуть керувати гарнітурами через Control Hub, будучи впевненими у захисті від загроз та зараження шкідливим програмним забезпеченням. Більше того, гарнітури Cisco Headset 700 інтегровані з нашою програмою та пристроями для спільної роботи. Вони мають унікальні інтелектуальні можливості. Сьогодні вони вміють виявляти та пригнічувати фоновий шум. Цілком можливо, що завтра вони зможуть нагадати про телеконференції, що починається за кілька хвилин.

Стратегія єдиної платформи Single Platform Advantage та уніфікована модульна програма. Стратегія Single Platform Advantage має на увазі інтегровану доставку всіх робітників навантажень (дзвінки, повідомлення, конференції, пристрої, контакт-центр) з урахуванням єдиної платформи. Для користувача це означає, що будь перед ним телефон, ноутбук або інший пристрій, він побачить ті самі звичні робочі інструменти. Щоб перейти з мобільного пристрою на пристрій, підключений до залу телеконференції, достатньо одного кліка. А для ІТ-персоналу тут відкривається можливість адміністрування та управління інформаційною безпекою з єдиної панелі.

Переваги стратегії Single Platform Advantage.

Кордонні та гібридні сервіси. Замовники отримують можливість поєднати наявні ресурси та пропонувати розширені можливості на базі хмари. Когнітивна спільна робота. Використання контексту та аналітичної інформації щодня, при кожній взаємодії. Відповідність нормативним вимогам та інформаційна безпека корпоративного класу Наша технологія реального наскрізного шифрування захищає дані в процесі передачі, під час зберігання та обробки. Відповідно до вимог регулятора, наша багаторівнева модель інформаційної безпеки передбачає захист від втрати даних, а її постійний моніторинг та валідація забезпечують відповідність жорстким внутрішнім та зовнішнім галузевим стандартам.

Аналітика та управління. Webex Control Hub дає можливість централізовано керувати великомасштабними проектами і приймати рішення на основі даних, що надходять. Завдяки моніторингу продуктивності та діагностики у реальному часі у будь-який момент підтримується максимальна якість обслуговування користувачів. За підсумками аналізу використання всіх переговорних кімнат виконується відповідна оптимізація ресурсів. Щоб покращити кінцеві показники, аналізуються дії агентів контакт-центру та етапи їх взаємодії з клієнтами. При цьому всі дані передаються глобальною магістраллю, оптимізованою для роботи з контентом у реальному часі.

Уніфікований модульний додаток розроблявся з урахуванням побажань користувачів. Ми проробили величезну роботу, об'єднуючи всі платформи таким чином, щоб користувач, що відкриває новий додаток, з першого ж моменту відчував, що він йому вже знайомий. Сьогодні ми представляємо різні способи поєднання наших додатків для телефонії, передачі повідомлень та телеконференцій. Наприклад, підключившись до конференції за допомогою Webex Teams, користувач побачить ті самі керівні органи, що і в самому додатку Webex. При цьому він матиме можливість бачити учасників та брати участь у чаті. Ми також уніфікували індикацію присутності, що відображає стан колег (зайнятий чи вільний).

Плюс інструментарію - його модульність. Це одна програма, яка конфігурується адміністратором відповідно до потреб різних груп користувачів. Наприклад, його можна налаштувати для складських робітників, які ніколи не беруть участь у віртуальних конференціях, але цілий день обмінюються дзвінками та текстовими повідомленнями. Кожен отримує саме те, що потрібне. Не більше, але й не менше.

Неможливо уявити глобальний бізнес без телефонного спілкування, і Cisco приділяє велику увагу телефону. При цьому замовникам не доводиться відмовлятись від уже зроблених інвестицій. Ми працюємо з наявними рішеннями та пропонуємо користувачам необхідні їм просунуті функції.

Webex — єдина платформа, масштабованість, безпека та функціонал якої відповідають потребам у телефонному зв'язку сучасних розподілених середніх та великих підприємств. ІТ-персонал задіяє встановлені УВАТС виробництва Cisco та інших вендорів, розширюючи функціонал за рахунок хмарних програм, централізованого управління та аналітичних програм Webex.

Нові рішення Webex Edge for Calling додають зручний сучасний функціонал до можливостей УВАТС Cisco та інших вендорів. Тепер ІТ-адміністратор зможе об'єднати розрізнені інфраструктури та за допомогою хмарних сервісів Webex реалізувати для всієї організації глобальні плани нумерації, маршрутизацію за найменшою вартістю, а також централізовані сервіси, як IVR, голосова пошта тощо. Територіально розподілений бізнес стане рентабельнішим, якщо використовувати зрозумілі та логічні телефонні функції, такі як набір внутрішніх номерів, дешевші внутрішньомережеві дзвінки, а також одна програма Webex для телефонії, телеконференцій та повідомлень.

Додаткові опції для підключення УВАТС безпосередньо до хмар Webex Calling дозволяють працювати зі своїм оператором без необхідності в локальному шлюзі. Ми прагнемо простоти і надаємо свободу вибору.

Нова платформа Cisco Unified Communication Manager Cloud працює з хмарою Webex і підтримує всі функції UCM. Розгорнутий у хмарі виділений приватний екземпляр CUCM разом із Webex Calling для філій допоможе глобально масштабувати бізнес та прискорити перехід підприємства у хмару. У вашому розпорядженні глобальна хмара, створена для передачі контенту в реальному часі, з усіма необхідними та звичними функціями.

Інші новини