+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Cisco оголосила про придбання Customer Analytics Technologies – розробника програмного забезпечення для контакт-центрів

Cisco оголосила про придбання Customer Analytics Technologies - розробника програмного забезпечення для контакт-центрів

Customer Analytics Technologies (бренд CloudCherry) — американський розробник програмного забезпечення для контакт-центрів. Компанія розвиває платформу, яка збирає відгуки користувачів через опитувальники на веб-сайтах, SMS-повідомлення, електронну пошту тощо. Потім алгоритми обробляють ці відомості разом із даними про покупки та інші дії клієнтів, щоб сформувати графіки активності покупців. На ілюстраціях відображаються всі важливі етапи взаємодії користувача з компанією.

Cisco оголосила про придбання Customer Analytics Technologies. Ця угода, вартість якої компанії вирішили утримати в секреті, покращить інструменти покупця в області контакт-центрів, додасть кошти для предиктивної аналітики і складання карт подорожі споживачів.

Cisco просуває все більше рішень зі штучним інтелектом і машинним навчанням у своєму портфелі продуктів для спільної роботи, і тепер настала черга контакт-центру, повідомив віце-президент керівник підрозділу Cisco Contact Center Solutions (до нього увійде Customer Analytics Technologies після закриття угоди , яке має відбутися до кінця 2019 року)

Завдяки CloudCherry ми розширюємо наш портфель рішень контакт-центрів просунутою аналітикою, інструментами для детального складання карток поїздок клієнтів та витонченими можливостями для проведення опитувань. Все це можуть застосовувати всі наші клієнти незалежно від того, чи використовують вони Webex Contact Center у хмарі, наші розміщені в приватній хмарі або локальні рішення

У Cisco додали, що API-платформа CloudCherry спрощує збір даних про клієнтів із різних джерел у режимі реального часу

Інші новини