Cisco анонсувала нові функції Webex Calling та Webex Customer Experience
Cisco анонсує нові функції webex-дзвінків та взаємодії з клієнтами Webex
Cisco анонсувала нові функції Webex Calling і Webex Customer Experience, а також нову комунікаційну платформу як послугу (CPaaS). Ці вдосконалення мають допомогти підприємствам адаптуватися до гібридних операцій.
Крім того, після придбання imimobile компанія Cisco представила інтеграцію своїх технологій з Webex для інтелектуальної і природної взаємодії по будь-якому каналу зв'язку.
«Минулий рік підкреслив зростаючу потребу в створенні зручного середовища, - сказав виконавчий віце-президент Cisco і генеральний менеджер бізнес-групи з безпеки і співпраці. - Ці інновації дозволяють підприємствам ставати ще ближче до клієнтів і обслуговувати їх з максимальною ефективністю за допомогою будь-якого каналу зв'язку в режимі реального часу ».
Нова функціональність викликів webex: Webex Go. Немає необхідності перемикатися між робочим і особистим мобільним телефоном. З запуском Webex Go корпоративний функціонал Webex Calling реалізується як виділена бізнес-лінія на особистому мобільному телефоні користувача; Nomadic E911 - Екстрені виклики з урахуванням місцезнаходження. Коли ви робите екстрений дзвінок із програми Webex, служба екстреної допомоги отримає точну інформацію про місцезнаходження. Якщо додаток Webex виявить, що абонент перемістився в інше місце, користувачі отримають сповіщення про оновлення своєї адресної інформації; Хмарні дзвінки з персональних настільних пристроїв. Користувачі могли дзвонити колегам на ім'я або внутрішній номер безпосередньо з пристроїв Webex Desk Pro; інтеграція з Singlewire InformaCast. Користувачі можуть надсилати сповіщення про надзвичайні ситуації безпосередньо та у вигляді аудіофайлів на телефони та динаміки Cisco, а також текстові сповіщення на інформаційні панелі, настільні комп'ютери та мобільні пристрої; Виділений екземпляр Якщо клієнт не готовий переадресувати всі дзвінки в хмару, є можливість гібридного розгортання і об'єднання багатоквартирного (Multi-Tenant) і Dedicated (Виділений екземпляр) режимів; розширення тарифного покриття в Європі. Компанія Cisco оголосила про телефонні плани Cisco для 10 країн Європейського Союзу. До них зараз відносяться: Бельгія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Ірландія, Литва, Люксембург і Швеція; нове використання загальної лінії. Новий віджет для Webex App полегшує користувачам багатозадачність і прискорює відповіді на дзвінки.
Що нового в клієнтському досвіді Webex: узагальніть інформацію про клієнтів. Незабаром клієнти Webex зможуть об'єднати всю активність клієнтів по всіх каналах і точках дотику на одній платформі. Магазин може підключити кошик для покупок до чату, дзвінка або електронної пошти, навіть якщо взаємодія через ці канали відбувалася через різні канали або різних постачальників. Щоб клієнти не розчарувалися в обслуговуванні, вдосконалено прогнозування поведінки клієнтів та надано механізми проактивного та оперативного реагування за допомогою оркестрування ШІ. Наприклад, якщо послуга не вдається і центр оператора переповнений запитами, Webex Customer Experience визнає необхідність проактивної відповіді; Комунікаційна платформа як послуга (CPaaS). Відеотехнологія Webex незабаром об'єднається з imiconnect, корпоративним рішенням Cisco CPaaS, яке має багаті можливості залучення клієнтів у телемедицині, освіті, спілкуванні та додатках доповненої реальності. API та SDK будуть доступні на початку 2022 року; Пісочниця корпоративного розробника. Розробники отримають доступ до нової пісочниці CPaaS, де зможуть створювати, тестувати і налагоджувати прототипи на одній платформі. Ці інструменти можуть допомогти вам заощадити час, зменшити складність та прискорити інновації.