Calltouch повідомила про оновлення сервісу наскрізної аналітики, коллтрекінгу та управління рекламою
Calltouch повідомила про оновлення сервісу наскрізної аналітики, коллтрекінгу та управління рекламою
Calltouch повідомила про оновлення сервісу наскрізної аналітики, коллтрекінгу та управління рекламою, в якому до системи додано інструмент передиктивного медіапланування – звіт «Предиктивний аналіз».
Як зазначили в Calltouch, передиктивний аналіз реклами вважається повнішою реалізацією маркетинговоїавтоматизації. Впровадження передиктивного аналізу рекламних оголошень дозволяє спростити не лише маркетингові комунікації та аналіз отриманих даних (як у випадку з наскрізною аналітикою), а й спростити механіку прийняття рішення.
Як і в інших звітах Calltouch за джерелами, в ньому відображаються дані щодо кількості дзвінків, заявок та зворотних дзвінків, тільки тепер з розрахунку на наступний календарний місяць. Звіт виконаний у вигляді наочного графіка за такими найбільшими зрізами, як джерело трафіку і канал залучення. Система дозволяє вивчити дані як за всіма джерелами, так і вибрати топ-п'ять із них, які за прогнозом приведуть найбільше лідів, наголосив розробник.
При побудові звіту «Предиктивний аналіз» система автоматично аналізує отримані показники, комбіновано використовуючи моделі Хольта-Вінтерса та SARIMA. Оскільки передбачається обробка великого обсягу даних, похибка прогнозу становить 8-10%, зазначив розробник.
За заявою Calltouch, передиктивний аналіз дозволяє значно скоротити час на медіапланування, з яким стикається кожен маркетолог. За даними на серпень 2019 року, його використання вже доступне для всіх, хто підключився до Calltouch не менше трьох місяців тому – цей час необхідний для накопичення даних, які використовуються для побудови коректного прогнозу. Знайти звіт «Предиктивний аналіз» можна у розділі «Джерела» особистого кабінету Calltouch.