Блокчейн-платформа Mastercard Provenance допоможе дизайнерам одягу захистити свій бренд
Блокчейн-платформа Mastercard Provenance допоможе дизайнерам одягу захистити свій бренд
Mastercard оголосила про запуск блокчейн-платформи Provenance, яка вдарить по ринку підробок модного одягу. Однією з основних проблем висококласних модних дизайнерів є насичення ринку дешевим контрафактом, який зменшує цінність оригіналів та знижує престиж бренду. Платформа Provenance допоможе дизайнерам одягу захистити свій бренд.
Відповідно до Глобального звіту про контрафакцію брендів, представленого минулого року, збитки від контрафакції склали понад $323 млрд у 2017 році, причому самі дизайнери цих брендів зазнали понад $30 млрд збитків. У відповідь Mastercard створила платформу Provenance, яка допоможе всім задіяним особам відстежувати та реєструвати всі продукти, що надходять.
Компанії зможуть контролювати ланцюжок поставок, а клієнти будуть впевнені в тому, що придбані ними продукти є справжніми. Поки що йдеться про співпрацю з деякими брендами у сфері моди, у тому числі Fred Segal Sunset та MADE, проте загалом ця технологія є універсальною.
У прес-релізі у Mastercard пояснили, що вони допомагають «художникам зі схожим баченням» об'єднатися у створенні унікальних ліній одягу. Перша колекція партнерів є одночасно релізом блокчейн-платформи Provenance. Виконавчий віце-президент із цифрових партнерств Mastercard пояснила, що використовуючи інноваційні технологічні рішення в галузі моди, компанія допомагає всім зацікавленим у цьому особам.
У Mastercard поки не розкривають імена інших партнерів за проектом Provenance, проте представники компанії зазначили, що блокчейн-платформа дозволить точно відстежувати походження товарів, а отже, сприятиме зростанню споживчої довіри до брендів