+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Bitrix представив роботизовану ecommerce-платформу

Bitrix представив комплексну роботизовану ecommerce-платформу для продажу в інтернеті

Bitrix представив єдину платформу для продажу в інтернеті «з коробки». Вона дозволить підприємцям працювати із замовленнями в єдиній системі ecommerce-продажів.

Компанії матимуть змогу заощадити на інтеграції інтернет-магазину з CRM-системою — вона відбувається автоматично.

У стандартному продукті включені всі інструменти, які допоможуть швидко запустити бізнес у мережі.

Інтернет-магазин. У «1С-Бітрікс24: Інтернет-магазин + CRM» включені всі можливості «1С-Бітрікс: Управління сайтом 20.0».

У менеджерів є можливість додати каталоги товарів, керувати знижками, маркувати товар, онлайн-чати, друковані форми.

CRM. Жодне звернення не буде пропущено — дзвінок, лист, чат автоматично прикріпиться до замовлення або створить нову угоду в CRM. Обробка замовлень відбуватиметься за допомогою інтерактивної канбан-дошки.

Контакт-центр. Сьогодні близько 30% всіх замовлень компанії отримують за допомогою соцмереж та месенджерів. «Бітрікс24» дозволяє оформляти замовлення та приймати оплати в чатах та по SMS без переходу на сайт.

Всі заявки автоматично потрапляють у логістику інтернет-магазину — окремий бізнес-процес у «Бітрікс24» для онлайн-продажів. У ньому в режимі канбану показано, на якій стадії обробки чи доставки знаходиться замовлення. На кожному етапі можна переглянути відповідального співробітника.

Також усі дані замовлень із «Контакт-центру» зберігаються в 1С.

CRM-маркетинг. Відразу з вікна CRM, без інтеграції з додатковими сервісами, менеджери зможуть надсилати індивідуальні листи, телефонувати новим покупцям, вітати ювілярів спеціальною знижкою. Окрім цього, можна налаштувати автоматичну рекламу на всіх основних інтернет-майданчиках — Google, Yandex, Facebook та ВКонтакті.

Наскрізна аналітика. Наскрізна аналітика допоможе визначити неефективну рекламу та оптимізувати рекламний бюджет.

Продавці дізнаються весь шлях клієнта перед покупкою: від переглянутої реклами до оформлення товарів у кошику.

CRM-аналітика. За допомогою цієї функції керівники зможуть стежити за лійкою продажів, оцінювати роботу менеджерів, прогнозувати дохід та знаходити проблемні місця.

Real-time інтеграція з "1С". Користувачі завжди будуть бачити актуальні дані щодо контактів, компаній та замовлень у «1С», інтернет-магазині та CRM.

При переході магазину на нову платформу інтеграція з «1С» збережеться.

Заступник генерального директора «1С-Бітрікс», зазначив: «За останні кілька років попит в інтернеті сильно змінився. Люди хочуть купувати товари не лише у вікні браузера, а й у улюбленому месенджері. Підприємці втрачають гроші, якщо заробляють лише через інтернет-магазин. Наш новий продукт "1С-Бітрікс24: Інтернет магазин + CRM" - екосистема, за допомогою якої можна працювати з усіма каналами продажу. Клієнтам більше не доведеться платити за складні інтеграції. Ми поєднали всі сучасні ecommerce-технології в одне коробкове рішення».

Інші новини