+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Безкоштовний антивірус Avast підозрюється у стеженні за користувачами, на думку Forbes

Безкоштовний антивірус Avast підозрюється у стеженні за користувачами, на думку Forbes

Forbes: Розробник антивірусних рішень Avast з 2013 року збирає дані про інтернет-активність та звички користувачів і продає ці відомості стороннім компаніям.

Forbes зазначає, що Avast має близько 400 млн користувачів. Генеральний директор Avast підтвердив продажі масивів даних, проте заявив, що вся інформація була знеособлена.

За його словами, Avast відстежує активність користувачів за допомогою розширень для браузера. Перед тим, як потрапити на сервери компанії, дані знеособлюються. Потім інформація аналізується компанією Jumpshot, яку Avast купила в 2013 році, і продається.

На сайті Jumpshot говориться, що фахівці можуть надати докладні дані про те, що шукали користувачі, як взаємодіяли з певним продуктом чи брендом, що купували. Дані надаються за країнами, категоріями або доменами.

За словами глави Avast, продаж інформації про інтернет-звички приносить близько 5% від загальної виручки. За перші шість місяців 2019 року виручка компанії склала $430 млн, зазначає Forbes.

Інші новини