Avaya оголосила про розширення інтеграції з Google Cloud для реалізації потенціалу хмарних та ІІ технологій
Avaya оголосила про розширення інтеграції з Google Cloud для реалізації потенціалу хмарних та ІІ технологій
Avaya, постачальник рішень у галузі бізнес-комунікацій, оголосила про розширення інтеграції з Google Cloud для реалізації потенціалу хмарних та ІІ технологій у рішеннях обох компаній. Avaya у свою чергу зможе посилити свої рішення, розвиваючи користувальницький досвід, надаючи нові можливості для комунікацій та допомагаючи своїм клієнтам досягати бажаних результатів.
Застосування можливостей штучного інтелекту в рішеннях Avaya дозволяє підвищити рівень обслуговування клієнтів та забезпечити більш персоналізований та інтелектуальний підхід до кожного з них. Технології машинного навчання Google Cloud для обробки інформації діалогових сервісів (conversation services) всіх каналів комунікацій забезпечують підтримку штучного інтелекту в омніканальних комунікаціях.
Одним із результатів співпраці з Google стало створення диференційованого рішення для контакт-центрів, що використовує досконаліший архітектурний підхід, що передбачає органічну інтеграцію gRPC у процес голосової взаємодії. Таким чином, замовники, які працюють з Avaya IX Contact Center, зможуть легко інтегрувати нові сервіси, такі як Google Cloud, і користуватися перевагами технології штучного інтелекту незалежно від каналу комунікації.
Суттєво підвищити ефективність рішень Avaya дозволяє також інтеграція Google Cloud API із ключовими елементами інфраструктури контакт-центрів. На додаток до цього рішення Avaya Workspace, що працює з браузера, дозволяє з легкістю підключатися до різних робочих додатків, а комплекс рішень Google Contact Center AI органічно вбудовується в інтерфейс користувача співробітників контакт-центрів.