+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Avaya анонсувала Avaya IX Onespace - абсолютно нове рішення для уніфікованих комунікацій та спільної роботи

Avaya анонсувала Avaya IX Onespace — абсолютно нове рішення для уніфікованих комунікацій та спільної роботи

Avaya анонсувала Avaya IX Onespace - абсолютно нове рішення для уніфікованих комунікацій та спільної роботи, яке розширює можливості портфеля рішень Avaya IX Workplace. Це новий, комплексний та інтелектуальний робочий простір з великою кількістю параметрів, що налаштовуються, об'єднує численні канали зв'язку та додатки в єдиному персоналізованому інтерфейсі.

Avaya IX Onespace було розроблено як конвергентне рішення, яке можна реалізувати в різних організаціях, включаючи контакт-центри.

«Avaya змінюється та розвивається у різних напрямках — від підходу до створення комунікаційних технологій наступного покоління до активного використання хмарних моделей постачання рішень. Безліч відкритих API та пакети SDK стануть ключем до успіху Avaya IX Workplace — мало хто з вендорів масштабу Avaya може похвалитися безпроблемною інтеграцією з більшістю бізнес-додатків, а можливість простого доступу до цих програм через єдиний хмарний інтерфейс особливо зацікавить компанії, які хочуть полегшити роботу своїм співробітникам» .

Можливості Avaya IX Onespace дозволяють створити єдину захищену точку доступу в хмарі для електронної пошти, корпоративних програм, соціальних мереж та інших інструментів. Таким чином, співробітники отримують централізоване уявлення про найтерміновіші завдання, важливі розмови з колегами та майбутні зустрічі в інтуїтивно зрозумілому комплексному інтерфейсі із зазначенням контексту. А завдяки можливостям автоматизації повторюваних адміністративних завдань — таких, як управління персоналом чи ІТ-процесами, а також введення даних – це рішення допомагає максимально зосередитись на роботі. Перераховані нововведення будуть спочатку представлені в регіонах EMEA та APAC, де стануть доступними у першій половині 2020 р.

«Кількість інструментів для спільної роботи та підвищення продуктивності в останні роки сильно зросла, і в середньому співробітнику підприємства доводиться перемикатися між 35 важливими додатками понад 1,1 тис. разів на день. Це погано позначається на ефективності, креативності та обсязі корисної роботи, — сказав старший директор, Sales Engineering, Avaya International. — Потреба в інструменті, який зводить всі додатки в єдиний інтерфейс, що налаштовується, очевидна. Інновації у сфері уніфікованих комунікацій, які ми зараз представляємо, серйозно спростять співробітникам життя, підвищать їхню продуктивність і, зрештою, підвищать цінність кожного працівника. Останні інновації Avaya у цій сфері ідеально відображають нашу стратегію — ми прагнемо надавати рішення на основі найбільш затребуваних технологій на ринку, наприклад тонкий клієнт, де кожен параметр можна налаштувати за своїм бажанням».

Avaya продовжує вдосконалювати свої основні комунікаційні платформи, використовуючи відкриті API та пакети SDK, а також забезпечуючи інтеграцію цілого ряду стандартних та нових інструментів та технологій у комунікаційні робочі процеси підприємств. В результаті клієнти Avaya можуть розширювати можливості своїх рішень для уніфікованих комунікацій завдяки інтеграції з Microsoft та іншими постачальниками, CRM-системами, соціальними мережами та іншими інструментами, а також доповнювати їх можливостями ІІ, аналітики та розпізнавання мови, щоб трансформувати досвід користувача співробітників і клієнтів. Крім того, Avaya розвиває хмарні платформи для забезпечення кращої мобільності, тому майже кожне рішення можна розгорнути у хмарі — публічному, приватному, або ж гібридному, поєднуючи локальне розгортання та хмарну модель.

Інші новини