+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Autonomous Cloud та нове у Oracle Cloud Platform

Oracle продемонстрував новинки у Oracle Cloud Platform. Крім Oracle Autonomous Database представлені автономні PaaS-сервіси Oracle Cloud Platform Autonomous Services, щоб усі сервіси Oracle Cloud Platform відповідали принципам самокерованості (self-driving), самозахисту (self-securing) та самовідновлення (self-reparing).

C удосконаленим комплексом автономних сервісів хмарної платформи Oracle встановлює нові стандарти індустрії для автономних хмарних можливостей. Корпорація застосовує у всіх сервісах Oracle Cloud Platform нового покоління штучний інтелект та машинне навчання з метою допомогти клієнтам скоротити витрати, знизити ризики, прискорити впровадження інновацій та проводити передиктивний аналіз.

Оскільки організації хочуть швидше впроваджувати інновації, їм потрібен надійний набір повнофункціональних інтегрованих хмарних сервісів для створення нових додатків та виконання найвибагливіших корпоративних робочих навантажень. Тільки хмарні сервіси Oracle можуть автоматизувати такі ключові операції як налаштування, патчінг, резервне копіювання та оновлення в процесі роботи, щоб забезпечити максимальну продуктивність, високу доступність та безпеку корпоративних ІТ-систем. Крім того, для прискорення впровадження інновацій та прийняття обґрунтованих рішень Oracle Cloud Platform включає додаткові автономні можливості, призначені спеціально для розробки додатків, у тому числі мобільних, і ботів, інтеграції додатків та даних, а також для аналітики, безпеки та управління ІТ.

«Успішний корпоративний ІТ-департамент завтрашнього дня характеризує повну комплексну автоматизацію, - вважає Куріан. – І ми в Oracle робимо все, щоби це стало реальністю. Ми інтегрували автономні можливості в саму структуру нашої хмари, щоб допомогти клієнтам Oracle забезпечувати безпеку своїх систем, прискорювати впровадження інновацій та отримувати всі можливі конкурентні переваги, приймаючи обґрунтованіші рішення в реальному часі».

Функції автономності інтегровані на всю хмарну платформу Oracle Cloud Platform, включаючи першу у світі автономну базу даних, анонсовану на конференції Oracle OpenWorld. Автономна база даних Oracle Autonomous Database використовує передові технології штучного інтелекту та машинного навчання для усунення рутинної людської праці, виключення людських помилок та ручного налаштування, забезпечує безпрецедентну доступність, високу продуктивність та безпеку за набагато менших витрат. Численні автономні послуги бази даних для конкретного типу робочих навантажень, включаючи Oracle Autonomous Data Warehouse Cloud Service для аналітики, Oracle Autonomous Database OLTP для транзакційних та змішаних робочих навантажень та автономну базу даних Oracle Autonomous NoSQL Database для швидких та об'ємних операцій читання та запису будуть доступні в 2018 році.

На додаток до сервісів Oracle Autonomous Database автономні можливості Oracle Cloud Platform для розробки програм, мобільних пристроїв та чат-ботів, інтеграції, аналітики, безпеки та управління ІТ плануються до випуску у першій половині 2018 року. Всі сервіси Oracle Cloud Platform використовують спільні можливості автономної роботи, включаючи:

Самообслуговування для зниження витрат і підвищення продуктивності: не вимагає участі людини при виділенні/звільненні ресурсів, забезпеченні інформаційної безпеки, моніторингу, резервному копіюванні, операціях відновлення та усунення несправностей. Забезпечує автоматичне самооновлення та встановлення патчів під час роботи. Миттєво збільшує або зменшує використовувані обчислювальні ресурси або ресурси зберігання даних без зупинки роботи.

Самозахист для зниження ризику: захищає від зовнішніх атак та від шкідливих дій користувачів усередині організації. Автоматично застосовує оновлення безпеки під час роботи для захисту від кібератак і автоматично шифрує всі дані.

Самовосстановлення для високої доступності: забезпечує автоматичний захист від усіх запланованих та незапланованих простоїв - показник доступності досягає 99,995%, що призводить до скорочення часу простою до менше 2,5 хвилин на місяць, включаючи планове обслуговування.

У числі прикладів автономних можливостей, що додаються в різні функціональні області по всій платформі Oracle Cloud Platform:

Автоматичне виявлення артефактів, управління залежностями та оновлення залежностей на основі політик підвищує якість коду та продуктивність розробників

Автоматична ідентифікація та усунення проблем безпеки у всьому циклі безперервної інтеграції та впровадження (CI/CD) значно знижує ризики безпеки

Автоматизована генерація коду з розгортанням по одній кнопці дозволяє швидко створювати програми навіть бізнес-користувачам

Навчальні чат-боти спостерігають за шаблонами взаємодії та перевагами для автоматизації часто виконуваних дій користувача, що звільняє час для завдань підвищеної продуктивності

Інтелектуальні чат-боти, без нагляду людини, на основі алгоритмів машинного навчання безперервно навчаються на діалогах з користувачами і тим самим можуть розмовляти з урахуванням контексту

Автоматичне кешування API-дзвінків до найближчого центру обробки даних у режимі реального часу для мінімальної затримки відповідей залежно від розташування користувача

Інтеграція, що самовизначається, автоматизує бізнес-процеси в різних SaaS-додатках і додатках, що розгортаються у власному ЦОДі клієнта.

Самевизначені потоки даних з автоматизованими «озерами даних» та автоматичним формуванням конвеєра даних для збору даних (потокова передача та пакетна обробка).

Автоматичний аналіз ключових результатів поряд з візуалізацією та описовими даними забезпечують аналітику в реальному часі 

Аналітика поведінки користувачів та сутностей на основі машинного навчання для автоматичної ізоляції та усунення підозрілих та зловмисних користувачів

Превентивний контроль для перехоплення витоків даних у структурованих та неструктурованих сховищах даних.

Уніфікований репозиторій даних системних журналів, продуктивності, користувальницького досвіду та налаштувань із застосуванням штучного інтелекту та машинного навчання усувають необхідність налаштування/управління метаданими продуктивності та безпеки, такими як порогові значення, топологія сервера та відхилення у параметрах конфігурації.

Oracle також представила єдиного цифрового помічника Oracle Digital Assistant для взаємодії користувачів у SaaS- та PaaS-сервісах Oracle, включаючи аналітику. Oracle Digital Assistant забезпечує централізовану точку з'єднання для взаємодії з CRM, ERP, HCM, додатками користувача та даними бізнес-аналітики. Він використовує штучний інтелект для зіставлення даних та автоматизації поведінки користувачів.

Можливості Oracle Digital Assistant включають інтеграцію з пристроями, що розпізнають мову, такими як Amazon Echo (Alexa), Apple Siri, Google Home and Speech, Harman Kardon (Cortana) та Microsoft Cortana

Алгоритми глибокого навчання на основі нейронних мереж для обробки повідомлень від пристроїв, що розпізнають голос, для розуміння вхідних команд кінцевого користувача та вжиття подальших заходів

Інтелектуальний напрямок до боту з відповідною базою знань для обробки вхідних команд користувача

Глибоке розуміння власної поведінки, контексту, переваг та усталених практик, використовуються Oracle Digital Assistant, для самостійного навчання, щоб рекомендувати та автоматизувати всі набори даних на користь користувача

PaaS-сервіси стали критично важливим компонентом переходу в хмару. Вони сприяють гнучкості бізнесу та інновацій підприємств. З автономними PaaS-сервісами, заснованими на штучному інтелекті та машинному навчанні, Oracle надає передовим підприємствам, які шукають шляхи прискорення впровадження інновацій, можливості підвищення продуктивності, зниження витрат та впливу людського чинника. Автономні сервіси Oracle Cloud Platform дозволять підприємствам масштабувати, резервувати, оновлювати, діагностувати, виправляти та захищати корпоративні хмарні PaaS-сервіси.

 

Інші новини

Найкраща ціна