Autodesk залишається збитковою компанією 4 роки поспіль
Autodesk залишається збитковою компанією 4 роки поспіль
У 2019 фінансовому році Autodesk виручила $2,57 млрд, що на 25% більше у порівнянні з 2018-м. Обсяг замовлень підскочив на 22% і сягнув $2,71 млрд.
За звітний 12-місячний період, кінець якого припав на 31 січня 2019 року, Autodesk заробила на підписках близько $1,8 млрд, що приблизно вдвічі більше, ніж роком раніше. Доходи від послуг підтримки дорівнювали $635,1 млн, знизившись із $989,6 млн у 2018 фінроку.
Загальна кількість підписок на продукти компанії до кінця січня 2019 року досягла 4,33 млн, за три місяці збільшившись на 252 тис. Кількість підписок на послуги підтримки скоротилася на 166 тис. і склала 796 тис. Приблизно 452 тис. передплатників, які користувалися послугами підтримки, у 2019 році фінроку перейшли на підписне використання продуктів.
Річні повторювані доходи (ARR), які більшою мірою включають підписки на продукти, використовувані архітекторами, інженерами та художниками, Autodesk вийшли на рівень $2,75 млрд, збільшившись на 34% у річному обчисленні.
Зі звіту за 2019 фінансовий рік також випливає, що понад 40% виручки припадає на країни Північної та Південної Америки. Частка держав EMEA (Європа, Близький Схід, Африка) в обороті компанії також склала близько 40%. Решту продажів зайняли ринки Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Щодо продуктів, то тут лідирують рішення Autodesk Architecture Engineering Construction Collection, на яких у 2019 фінроку припало майже 40% продажів. На другому місці — AutoCAD.
Autodesk залишається збитковою компанією 4 роки поспіль, проте її грошові втрати в чистому вигляді скоротилися в сім разів — з $566,9 млн у 2018 році до $80,8 млн рік. Збитки пов'язані з реструктуризацією, купівлею компаній та активним переходом на бізнес-модель, зосереджену на продажах підписок на ПЗ