Autodesk Construction Cloud отримав нові функціональні можливості
Будівельна хмара Autodesk отримала новий функціонал
Autodesk анонсував нову високопродуктивну функціональність для середовища Autodesk Construction Cloud (ACC), а також про розширення своєї партнерської екосистеми. Це відкриває нові способи об'єднання робочих процесів будівельних бригад на єдиній платформі. Нові можливості Autodesk Build, включаючи новий інструмент планування розкладу, надають додаткові інструменти для зв'язку між офісом і командами в польових умовах, а також для обміну даними протягом усього життєвого циклу будівельного майданчика. Крім того, тепер проектні команди можуть консолідувати дані про будівництво від більш ніж 200 партнерів в Autodesk Construction Cloud, оптимізуючи управління будівництвом з одного місця. Цього року на платформі АСС з'явилося близько 250 нових функцій.
«У той час, коли будівельна галузь все більше охоплює цифрові технології, комунікація між учасниками проекту та доступ до потрібних даних є надзвичайно важливим з точки зору співпраці та аналізу інформації, необхідної робочим групам для досягнення конкурентної переваги. Об'єднання даних, пов'язаних з різними технологічними процесами в рамках проекту, в єдиному інформаційному середовищі забезпечує фахівцям команди доступ до необхідної інформації в потрібний час, і дозволяє керівникам проектів приймати зважені рішення », - говорить віце-президент з розробки продуктів Autodesk Construction Solutions.
Новий інструмент планування розкладу в Autodesk Build дозволяє командам мати централізований доступ до актуального графіка проекту з можливістю відстежувати віхи проекту точно так, як планувалося. Офісні працівники та виїзні команди можуть миттєво обмінюватися даними про заплановані завдання в цифровому форматі в міру виникнення відхилень, супроводжуючи повідомлення необхідними матеріалами: посиланнями на документи, креслення, фотографії, коментарі, обладнання, RFIs і запитами на перевірку. Крім того, члени команди можуть фільтрувати та шукати дані графіка, переглядаючи їх у форматі календаря або діаграми Ганта, щоб бачити стан завдань у режимі реального часу. Більше того, Schedule інтегрується з модулем керування витратами autodesk Build, щоб спростити процес бюджетування та планування, включаючи питання загального плану, такі як обробка матеріалів та очищення. Об'єднання модулів «Графік» і «Витрати» дозволяє аналізувати дані на рівні проекту, дозволяючи керівникам проектів точно прогнозувати грошовий потік.