Atlassian: виручка виробника ПЗ продовжує швидко зростати, але компанія залишається неприбутковою
Atlassian: виручка виробника ПЗ продовжує швидко зростати, але компанія залишається неприбутковою
У 2019 фінансовому році виручка Atlassian вперше перевалила за $1 млрд і досягла $1,21 млрд, що на 37% перевищує показник річної давності.
Більшість доходів компанії пов'язана з продажем продовжуваних підписок на програмне забезпечення: за рік вендор заробив на цьому $634 млн проти $410,7 млн роком раніше. Виручка від послуги підтримки за цей час підвищилася з $326,5 млн до $394,5 млн, а річний продаж безстрокових ліцензій зріс з $83,2 млн до $93,6 млн.
Хоча виторг Atlassian продовжує швидко зростати, компанія залишається неприбутковою. Понад те, її фінансові втрати зростають. У 2019 фінансовому році чисті збитки виробника корпоративного програмного забезпечення збільшилися майже 6 разів — до $637,6 млн. Відчутне зростання збитків у компанії пояснили негрошовими витратами у $533,9 млн, пов'язаних із коригуванням справедливої вартості старших нот та інших цінних паперів.
До кінця звітного року рішеннями Atlassian користувалися 152 727 клієнтів проти 125 796 роком раніше.
Коментуючи фінансові результати, співзасновник та один із двох гендиректорів Atlassian зазначив, що компанія стала орієнтованою на хмарні обчислення, і у нього налічується понад 125 тис. замовників, які користуються саме хмарними рішеннями. Більше 90% нових клієнтів віддають перевагу таким продуктам.
Atlassian продовжить інвестувати у хмарний бізнес, щоб задовольняти потреби найбільших компаній зі списку Fortune 500 та стимулювати зростання бізнесу у довгостроковій перспективі. У рамках розвитку хмарного бізнесу пропонуватимуться безкоштовні версії певних продуктів, заявив він.
Однак до кінця 2019 фінансового року більша частина програмне забезпечення Atlassian, яким користуються компанії, особливо великі, встановлена на їхніх серверах
продукти Atlassian використовуються найбільшими технологічними компаніями (такими, як Apple, Cisco, HP, Oracle, Samsung, SAP, Siemens), банками і фінансовими інститутами (Bank of America, BNP Paribas, науково-дослідний і Deutsche Bank, HSBC) (космічний центр NASA, Європейське космічне агентство), телекомунікаційними гігантами та телевізійними мережами (AT&T, Verizon, Vodafone, BBC, HBO), а також виробничими компаніями.
Програмним забезпеченням на основі розробок Atlassian Software System користуються понад 24 000 компаній по всьому світу, серед яких такі відомі, як Facebook, Twitter, Citigroup, eBay, Netflix і Nike, BMW, Cisco, Adobe, Apache.