+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Atlassian оголосила про швидкий вихід платформи Jira Ops для моніторингу неполадок в IT-системах

Atlassian оголосила про швидкий вихід платформи Jira Ops для моніторингу неполадок в IT-системах

Atlassian оголосила про швидкий вихід платформи Jira Ops для моніторингу неполадок в IT-системах. Вбудовані інструменти допоможуть з ними впоратися і не допустити повторення. Крім того, компанія анонсувала покупку сервісу OpsGenie, який також підтримується в Jira Ops.

Atlassian назвала платформу уніфікованим командним центром для координації роботи IT-команди за серйозних подій. Компанія навела в приклад список дій, що вимагають постійно звертатися до різних інструментів:

  • Звернення до інструменту на зразок OpsGenie для отримання більшої кількості інформації від тих, хто став очевидцем події.
  • Slack-чат у режимі реального часу для визначення проблеми та пошуку рішення.
  • Інформування клієнтів про інцидент через Atlassian Statuspage.
  • Обробка потоку клієнтських звернень за допомогою Jira Service Desk.
  • Звернення до Confluence та Jira Software для опису проблеми постфактум та відстеження виконання завдань, пов'язаних із профілактикою подібних інцидентів.

Платформа Jira Ops надає доступ до всіх інструментів в одному місці. Вона збирає інформацію з «аварійних» сервісів — PagerDuty, xMatters, Slack, OpsGenie — і підтримує існуючі продукти компанії: Confluence, Jira Service Desk, Jira Software та Statuspage.

Так, члени команди, отримавши оповіщення про подію, можуть прямо з платформи створювати тікети, щоб зібрати про ньому більше даних. А якщо інформація надходить з Slack, відповідний канал отримає запинене повідомлення з посиланням на тикет.

Незабаром розпочнеться тестування EAR-версії сервісу Jira Ops, а повноцінний запуск заплановано на 2019 рік.

 

Інші новини

Найкраща ціна