Atlassian оголосила про швидкий вихід платформи Jira Ops для моніторингу неполадок в IT-системах
Atlassian оголосила про швидкий вихід платформи Jira Ops для моніторингу неполадок в IT-системах
Atlassian оголосила про швидкий вихід платформи Jira Ops для моніторингу неполадок в IT-системах. Вбудовані інструменти допоможуть з ними впоратися і не допустити повторення. Крім того, компанія анонсувала покупку сервісу OpsGenie, який також підтримується в Jira Ops.
Atlassian назвала платформу уніфікованим командним центром для координації роботи IT-команди за серйозних подій. Компанія навела в приклад список дій, що вимагають постійно звертатися до різних інструментів:
- Звернення до інструменту на зразок OpsGenie для отримання більшої кількості інформації від тих, хто став очевидцем події.
- Slack-чат у режимі реального часу для визначення проблеми та пошуку рішення.
- Інформування клієнтів про інцидент через Atlassian Statuspage.
- Обробка потоку клієнтських звернень за допомогою Jira Service Desk.
- Звернення до Confluence та Jira Software для опису проблеми постфактум та відстеження виконання завдань, пов'язаних із профілактикою подібних інцидентів.
Платформа Jira Ops надає доступ до всіх інструментів в одному місці. Вона збирає інформацію з «аварійних» сервісів — PagerDuty, xMatters, Slack, OpsGenie — і підтримує існуючі продукти компанії: Confluence, Jira Service Desk, Jira Software та Statuspage.
Так, члени команди, отримавши оповіщення про подію, можуть прямо з платформи створювати тікети, щоб зібрати про ньому більше даних. А якщо інформація надходить з Slack, відповідний канал отримає запинене повідомлення з посиланням на тикет.
Незабаром розпочнеться тестування EAR-версії сервісу Jira Ops, а повноцінний запуск заплановано на 2019 рік.