+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Apple обмежила збір інформації про користувача за допомогою рекламних оголошень

Apple обмежила збір інформації про користувача за допомогою рекламних оголошень

Apple додала до свого тестового браузера Safari Technology Preview 82 експериментальну функцію, яка обмежує збір інформації про користувача за допомогою рекламних оголошень. Про це пише TechCrunch з посиланням на блог компанії.

Коли користувач натискає на рекламне оголошення та переходить за посиланням, інтернет-магазин може відстежити, з якого саме сайту він перейшов і в який час його відкривав. Ця інформація дозволяє рітейлерам краще планувати рекламні кампанії.

Відстеження можливе завдяки розміщенню на рекламних оголошеннях спеціальних трекерів, зазначає TechCrunch. З їх допомогою компанія може створити профіль користувача, що загрожує його конфіденційності.

Розроблена функція Apple дозволяє виключити можливість ідентифікації користувача. Для цього компанія обмежила кількість ідентифікаторів, які використовують рекламодавці для відстеження кліків на оголошеннях.

Крім того, вимірювати кліки зможе лише веб-сайт, на якому було натиснуто оголошення. Сторонні сайти не отримають такої можливості.

Також браузер затримуватиме відправку інформації про рекламні кліки та конверсії на строк до двох днів. Це дозволить приховати активність користувача у мережі. Про кліки або конверсії реклами користувача не зможе дізнаватися і розробник браузера.

При цьому рекламодавці, як і раніше, зможуть бачити результати кожної рекламної кампанії, запевняють у Apple.

Компанія планує додати нову стандартну функцію в Safari наприкінці 2019 року, уточнює видання. Apple також запропонувала розробникам інших браузерів запровадити цю технологію.

Інші новини