Apple та Google сьомий рік поспіль залишаються найдорожчими брендами у світі
Apple та Google сьомий рік поспіль залишаються найдорожчими брендами у світі
Найдорожчими брендами у світі сьомий рік поспіль залишаються Apple та Google.
Як йдеться у щорічному дослідженні Interbrand Corp за 2019 рік, вартість бренду Apple підвищилася за рік на 9% і склала 234,241 млрд дол. Google перебуває на другому місці, він подорожчав на 8% - до 167,713 млрд дол.
На третьому рядку, як і роком раніше, залишається компанія Amazon. При цьому інтернет-рітейлер виріс на 24%, до 125,263 млрд дол.
З технологічних компаній п'яте місце займає Samsung (зростання на 2%, до 61,098 млрд дол), з дев'ятою на 14-ю позицію опустився Facebook (падіння на 12%, до 39,857 млрд дол).
Сукупна вартість брендів компаній з топ-100 оцінюється у 2019 році у 2,13 трлн дол., що на 5,7% перевищує показник за 2018 рік.