+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Аналітична компанія Tractica опублікувала результати дослідження ринку програмного забезпечення, призначеного для задач глибокого навчання

Аналітична компанія Tractica опублікувала результати дослідження ринку програмного забезпечення, призначеного для завдань глибокого навчання

Аналітична компанія Tractica опублікувала деякі результати дослідження ринку програмного забезпечення, призначеного для глибокого навчання. Продаж такого софту в 2017 році досяг $3 млрд, а до 2025 року показник може зрости до $67,2 млрд.

Як зазначають експерти, глибоке навчання - це модний термін, який широко рекламувався компаніями та технологічними виданнями протягом багатьох років. Однак до 2016 року впровадження такого софту приносило дуже мізерні результати, які не виправдали очікування.

Після цього терміну справжній потенціал глибокого навчання був реалізований завдяки досягненням у розробці обладнання та алгоритмів, що застосовуються для розпізнавання зразків у безперервному цикл навчання, що дозволило програмам самонавчати на завданнях, що не вимагають явно заданого програмного коду.

До кінця 2018 року практичні проекти глибокого навчання зосереджені в таких галузях, як розпізнавання зображень, аналіз тексту, рекомендації щодо продуктів, запобігання шахрайству та курування даних. Водночас, як вважають аналітики, технологія здатна призвести до створення ще більш продуктивних та проривних додатків у галузі безпілотних автомобілів, персоналізованого обладнання, профілактичної медицини та ін.

Старший аналітик Tractica каже, що глибоке навчання стало ключовою сферою інтересу завдяки своєму потенціалу для перетворення цілих галузей. Лідерами ринку такого ПЗ експерти називаються компанії Google, Facebook, Microsoft, IBM, Amazon і Baidu.

Найбільший попит на софт для глибокого навчання припадає на Північну Америку — 2017 року частка цього регіону на ринку становила приблизно 50%. До трійки лідерів увійшли Азіатсько-Тихоокеанський регіон та Європа

Інші новини

Найкраща ціна