+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Amnesty International опублікувала звіт, в якому запропонувала Facebook та Google змінити свою бізнес-модель та перестати покладатися на дані користувачів

Amnesty International опублікувала звіт, в якому запропонувала Facebook та Google змінити свою бізнес-модель та перестати покладатися на дані користувачів

Amnesty International опублікувала звіт, в якому запропонувала техногігантам Facebook і Google змінити свою бізнес-модель і перестати покладатися на дані користувачів. Як повідомляється у звіті, постійне спостереження за мільярдами людей у ​​всьому світі з боку компаній загрожує правам людини та свободі слова.

Нині Google контролює 90% ринку використання пошукових систем по всьому світу, в той час як третина людства щодня користується послугами Facebook.

«У мільярдів людей немає жодного осмисленого вибору, окрім як отримати доступ до цього громадського простору на умовах, продиктованих Facebook та Google», - зазначив генеральний секретар Amnesty International

Звіт підготовлено на тлі зростаючого контролю з боку великих технологічних компаній. Наразі щодо Facebook відбувається розслідування у зв'язку з передбачуваним порушенням конфіденційності користувачів та використанням даних соціальних мереж для маніпулювання виборами. Тим часом Google зіштовхнулася з питаннями щодо політики збору даних.

На думку Amnesty International, найкращим рішенням стане зміна бізнес-моделі. Поки технологічні компанії заробляють гроші за допомогою реклами, дані користувача будуть їх улюбленим джерелом доходів. Організація не запропонувала альтернативну стратегію монетизації, але розглядає варіант передплат.

Друга частина рішення стосується регулювання. Уряди пропонують прийняти нові закони про конфіденційність даних та забезпечити дотримання чинних.

У відповідь на дані Заяви представник Facebook сказав, що компанія не згодна з подібною оцінкою, оскільки «їхня бізнес-модель дозволяє таким групам, як Amnesty International розміщувати рекламу на Facebook, знаходити прихильників, збирати з них гроші і виконувати власну місію». У свою чергу, Google працює над тим, щоб дати людям більше контролю над своїми персональними даними.

Інші новини