Amazon оголосила про запуск Amazon Personalize – сервісу рекомендацій для бізнесу
Amazon оголосила про запуск Amazon Personalize - сервісу рекомендацій для бізнесу
Amazon оголосила про публічний запуск Amazon Personalize — служби Amazon Web Services (AWS), яка полегшує розробку систем рекомендацій та персоналізації контенту для веб-сайтів та мобільних додатків, а також підтримує налаштування вирви продажів. Наразі сервіс доступний у деяких регіонах AWS, включаючи схід США (Огайо та Північна Вірджинія), захід США (Орегон), Азіатсько-Тихоокеанський регіон (Токіо, Сінгапур) та ЄС (Ірландія). Найближчим часом Amazon планує додати підтримку для інших регіонів.
«Ми раді поділитися з клієнтами AWS нашим досвідом, накопиченим протягом двох десятиліть використання машинного навчання для надання якісного сервісу на Amazon.com, — сказав віце-президент AWS з машинного навчання навчання. — Клієнти давно запитували нас про Amazon Personalize, і тепер ми з нетерпінням хочемо побачити, як вони використовують цей сервіс, щоб порадувати своїх користувачів. Найвражаюче те, що використання наших сервісів на базі штучного інтелекту, таких як Amazon Personalize, не вимагає жодного досвіду в машинному навчанні, щоб негайно почати навчати, налаштовувати та розгортати модель відповідно до вимог бізнесу».
Personalize анонсували ще минулого року на конференції Amazon re.Invent. Він є повністю керованою службою, яка навчає, налаштовує та розгортає користувацькі моделі машинного навчання у хмарі, формуючи необхідну інфраструктуру та керуючи такими речами, як обробка даних, вилучення функцій, навчання алгоритмів та їх оптимізація, а також хостинг. Клієнти надають сервісу дані про активність користувачів у їх додатках або на веб-сайтах (наприклад, кліки, перегляди сторінок, реєстрації та покупки), на додаток до інвентаризації елементів, які вони хочуть рекомендувати (наприклад, статті, продукти, відео чи музика) та демографічної інформації (Наприклад, вік або географічне положення). Отримавши всю цю інформацію, Personalize за допомогою спеціального API формує необхідні рекомендації щодо товарів та послуг для кожного з клієнтів.
Такі компанії, як Domino's, Yamaha, Subway, відеохостинг Spuul та весільна компанія Zola вже використовують Personalize для формування списку улюблених страв та рекомендацій щодо інгредієнтів, вибору музичних інструментів та розробки індивідуального стилю.
«З тисячами фільмів та телепередач у нашому каталозі надати глядачам найцікавіший для них контент — це складне завдання. Щоб забезпечити швидший та ефективніший доступ до контенту, ми хочемо надати нашим користувачам сервіс рекомендацій найвищої якості, що відповідають їхнім інтересам та перевагам. Amazon Personalize дозволив нам легко і швидко запустити сервіс персональних рекомендацій, незважаючи на те, що раніше наша команда не мала досвіду зі штучним інтелектом і машинним навчанням. Нам знадобилося лише 3 дні, щоб розібратися в цьому сервісі Amazon та створити перший набір даних, щоб сформувати рекомендації. Наразі ми можемо надати кожному глядачеві унікальний досвід відеоперегляду», — поділився керівник хмарної інфраструктури Spuul.