Альтернатива cookies запропонована Асоціацією розвитку інтерактивної реклами IAB Tech Lab
Альтернатива cookies запропонована Асоціацією розвитку інтерактивної реклами IAB Tech Lab
Асоціація розвитку інтерактивної реклами IAB Tech Lab запропонувала створити новий спосіб відстеження користувачів замість cookies. На заяву організації звернуло увагу TechCrunch.
Представник асоціації розповів, як компанії намагалися відслідковувати користувачів, та назвав cookie-файли «благом для інтернету», яке дозволило адаптувати рекламу та контент під інтереси користувачів. За його словами, ця технологія мала й недоліки.
Кожен cookie-файл зчитується лише тією стороною, яка його випустила. Немає жодного централізованого механізму, який би дозволив споживачам передавати свої переваги приватності сайтам на всіх платформах.
За його словами, такий нецентралізований підхід, як зараз, призвів до кризи, пов'язаним із порушенням конфіденційності даних користувачів. Тому компаніям варто замислитись над створенням єдиного ідентифікатора для користувачів.
Щоб скористатися ним, учасникам ринку реклами потрібно буде «довести відповідність перевагам конфіденційності». Інструмент має створюватися за участю держорганів, медіа, розробників браузерів та інших.
Голова компанії-розробника браузера з блокуванням реклами Brave розкритикувала в Twitter пропозицію IAB Tech Lab
Кого вони дурять? Єдиний «токен», який ідентифікує вас і прив'язаний до вашого імені та персональних даних, миттєво передаватиметься третім особам.
IAB Tech Lab випустила звернення після того, як Mozilla почала блокувати cookie-файли в браузері Firefox для ПК та Android. Так компанія намагається захистити користувачів від нав'язливої реклами та передачі даних третім особам.