Allot випустила дослідження про зростання фішингових атак, їх фінансові наслідки та заходи боротьби з фішингом
Allot випустила дослідження про зростання фішингових атак, їхні фінансові наслідки та заходи боротьби з фішингом
Allot випустила звіт із серії Telco Security Trends. Він, що базується на приватних і галузевих дослідженнях, розглядає зростання фішингових так, їх фінансові наслідки і те, як сервіс-провайдери можуть допомогти в боротьбі з цією загрозою, що зростає.
Основні висновки включають:
- Фішінг – зростаюча проблема для користувачів, бізнесу та сервіс-провайдерів по всьому світу. Споживачі є основними мішенями цих атак, і вони вимагають підвищення безпеки своїх і фінансової інформації. Згідно з Telco Security Trends Report, протягом першого кварталу 2019 року телеком-оператори в Європі щомісяця блокували в середньому 20 мільйонів фішингових. атак на пристроях семи мільйонів мобільних абонентів.
- Фішінг - глобальна мільярдна індустрія. Дослідження показало, що за тримісячний період мобільний фішинг склав 35% від числа всіх активованих блокувань у клієнтів, які користуються послугою безпеки телеком-оператора. Adware посіло друге місце з 34%, випередивши кількість блокувань шкідливих програм, здирників та криптоджекінгу.
Сервіс-провайдери мають змогу знизити кількість фішингових атак.
- Незважаючи на те, що фішинг технічно залежить від того, яким джерелам користувачі довіряють, сервіс-провайдери можуть проактивно захищати своїх передплатників від фішингу.
- Сервіс-провайдери повинні взяти на озброєння підхід «Навчати, попереджати та захищати» для захисту клієнтів від кіберзлочинців.
- Захист від фішингу надає сервіс-провайдерам можливість диференціювати себе та створити джерела доходу, одночасно захищаючи інтернет-користувачів.
Протягом багатьох років клієнти сервіс-провайдерів ставали прямими чи опосередкованими жертвами фішингу, і тепер настав час діяти. На липень 2019 року хакери прагнуть обдурити користувачів і переконати їх розголосити особисту та конфіденційну інформацію, майстерно маніпулюючи такими людськими емоціями, як жадібність, страх і надія. Завдяки проактивному підходу оповіщення клієнтів про фішингові кампанії, навчання їх основ інтернет-безпеки та впровадження антифішингових технологій для захисту на мережному рівні, сервіс-провайдери можуть не тільки завоювати довіру споживачів, але й створити додаткові джерела отримання доходу для самих себе.