Alibaba повідомила про створення власної операційної системи
Alibaba повідомила про створення власноїопераційної системи
Alibaba повідомила про створення власноїопераційної системи, яка призначена для використання в традиційних (офлайн) магазинах та мережах супермаркетів.
Операційна система, назва якої не озвучена, дозволяє рітейлерам оптимізувати важливі завдання, такі як маркетинг, платежі, управління залишками та закупівлями тощо.Загалом розробка розрахована на роботу з 11 різними областями, включаючи логістику, канали поставок, обслуговування клієнтів та взаємодія керівників.
ОС буде використовувати сервісні та технологічні можливості широкої екосистеми Alibaba, включаючи електронну комерцію від Taobao та Tmall, фінтех-рішення від Ant Financial, логістику від Fengniao та цифровий маркетинг від Alimama.
Платформа з відкритим вихідним кодом. розроблена Alibaba спільно зі своїми дочірніми компаніями Ele.me (сервіс замовлення їжі) та Koubei (спільне з Ant Financial підприємство в галузі торгівлі Onilne-to-Offline).
Віце-президент Ele.me Сіон Бін (Xiong Bin) повідомив, що до серпня 2019 року кілька великих китайських роздрібних мереж уже почали використовувати нову ОС. Зокрема, вона знайшла застосування у 10 тис. супермаркетів та 200 тис. невеликих магазинів у 676 містах. До партнерів Alibaba входять RT-Mart, Carrefour, Vanguard Group, Watsons, CenturyMart і Metro.
Випустивши власну ОС для магазинів, Alibaba зможе залучити до співпраці більшу кількість рітейлерів та додати їх до своєї екосистеми.
Вперше в Alibaba розповіли про плани випустити власну операційну систему в рамках програми A100 Strategic Partnership, спрямованої на цифрову трансформацію рітейлу, ще в січні 2019 року. Торгові компанії отримали доступ до системи у липні