+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Alibaba реорганізує свій міжнародний та внутрішній бізнес електронної комерції

Alibaba реорганізує свій міжнародний та внутрішній бізнес електронної комерції

Alibaba оголосила про намір реорганізувати свій міжнародний та внутрішній бізнес електронної комерції. Рішення було прийнято на тлі уповільнення економіки країни, посилення конкуренції, а також посилення регулювання ІТ-індустрії китайською владою.

Alibaba сформує два підрозділи, один з яких буде займатися міжнародною торгівлею, а другий - продажами всередині країни.

Підрозділ міжнародної цифрової комерції включатиме маркетплейс AliExpress, який продає роздрібним покупцям, особливо в Європі та Південній Америці, бізнес електронної комерції Південно-Східної Азії Lazada та веб-сайт Alibaba.com, орієнтований на продажі закордонним бізнес-клієнтам. 

Реорганізація проводиться з метою зробити «глобалізацію» ключовим напрямком Alibaba на додаток до хмарних обчислень і внутрішнього споживчого ринку. На думку аналітиків, глобалізація дозволить Alibaba знайти нові точки зростання на тлі посилення регулювання в Китаї.

У свою чергу, підрозділ цифрової торгівлі Alibaba в Китаї включатиме дві основні торгові платформи Alibaba: Tmall для відомих брендів і Taobao, в якому працюють всі інші продавці. Її очолить Труді Дай, який раніше курирував ряд платформ Alibaba.

Інші новини