+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Adobe повідомляє про загальнодоступну версію Adobe Experience Platform AI Assistant для підвищення продуктивності підприємства

Adobe повідомляє про загальнодоступну версію Adobe Experience Platform AI Assistant для підвищення продуктивності підприємства

Adobe (Nasdaq:ADBE) оголосила про загальнодоступну версію Adobe Experience Platform (AEP) AI Assistant, попередня версія якої буде представлена ​​на Adobe Summit у березні 2024 року. Ця нова пропозиція підвищує продуктивність фахівців-практиків за рахунок генеративного штучного інтелекту, тоді як демократизація доступу до корпоративних додатків за рахунок залучення більшої кількості людей до робочих процесів створення контенту та аналізу. AEP – це рішення, яке організації обирають для створення єдиного уявлення про клієнтів та залучення їх по кожному каналу. Воно використовується провідними брендами, включаючи The Coca-Cola Company, Major League Baseball, Marriott International, General Motors, TSB Bank, Real Madrid та інші. . За допомогою AEP AI Assistant бренди тепер можуть приносити користь своїм організаціям через діалоговий інтерфейс, який забезпечує глибше розуміння даних та можливість оптимізувати робочі процеси.

AEP AI Assistant, вбудований у програми Adobe Experience Cloud, включаючи платформу даних про клієнтів у реальному часі, Adobe Journey Optimizer та Customer Journey Analytics, може відповідати на технічні питання, автоматизувати завдання, моделювати результати та створювати нову аудиторію та подорожі. Ці можливості втілюються в життя за допомогою генеративних моделей досвіду, які фіксують знання та ідеї про продукти Adobe на основі унікальних даних організації, кампаній, аудиторій та бізнес-цілей – і все це безпечним для бренду способом та з урахуванням конфіденційності.

"Помічники зі штучним інтелектом призводять до зміни парадигми корпоративного програмного забезпечення, значно знижуючи вхідний бар'єр для нових варіантів використання, а також для користувачів-початківців", - сказав Анджул Бхамбрі, старший віце-президент Adobe Experience Cloud. «Adobe знаходиться в унікальному положенні, що дозволяє надати готове рішення, яке може використовувати дані для надання аналітичної інформації та автоматизації, враховуючи масштаби профілів, кампаній та взаємодій, які вже обробляються через Adobe Experience Platform, включаючи 40 петабайт даних. та 5 мільярдів периферійних взаємодій на день».

Можливості AEP AI Assistant включають: 

  • Експертиза продукту:  AEP AI Assistant виконує ряд операційних завдань, надаючи користувачам будь-якого рівня підготовки та досвіду цінну інформацію, яка скорочує час, що витрачається на дослідження та вирішення проблем. Наприклад, фахівці тепер можуть використовувати AEP AI Assistant, щоб отримати швидкі відповіді на питання, пов'язані з продуктом, такі як "Як мені створити сегмент аудиторії?" або Що таке карта ідентичності? при цьому швидко усуваючи неполадки у незнайомих сценаріях та зменшуючи необхідність відкривати заявки до служби підтримки. Користувачі також зможуть отримувати оперативну інформацію про набори даних, аудиторії та маршрути без виконання SQL-запитів, ставлячи такі питання, як «Як часто використовується мій сегмент?»
  • Генерація контенту та автоматизація.  Незабаром бренди зможуть використовувати AEP AI Assistant для створення всього: від нового клієнтського досвіду до аудиторії для кампаній з персоналізації та візуалізації для аналізу даних. Це буде включати створення цілих маркетингових ресурсів, таких як електронні листи та веб-сторінки з копіями, дизайном і зображеннями, за допомогою Adobe Firefly, що призведе до постійних експериментів. AEP AI Assistant також надаватиме творчі брифи, які прискорюють створення контенту, що автоматично створюється з використанням існуючих ресурсів, таких як PDF-файли, набори слайдів та документи Word. Для підтримки автоматизації AEP AI Assistant допоможе командам обійти стомлюючі завдання - від організації сегментів даних до папок до забезпечення відповідності контенту, створеного штучним інтелектом, стандартам, схваленим брендом.
  • Прогнозна інформація та рекомендації.  Майбутні можливості дозволять командам моделювати результати та оптимізувати свої маркетингові зусилля за допомогою AEP AI Assistant, і це за менший час і з більшою точністю. Користувачі зможуть отримати доступ до прогнозної інформації, яка відповідає на складні питання за секунди, а не дні, включаючи «Скільки конверсій мені слід очікувати від цього сегменту?» і «Як це зміниться, якщо я застосую додатковий сегментний фільтр?» AEP AI Assistant також зможе рекомендувати такі найкращі дії, такі як індивідуальна рекламна пропозиція для певної групи клієнтів, що в результаті може підвищити конверсію.

Інші новини