+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Adobe підбила підсумки четвертого кварталу та фінансового року: виручка виявилася найбільшою в історії завдяки хмарному бізнесу

Adobe підбила підсумки четвертого кварталу та фінансового року: виручка виявилася найбільшою в історії завдяки хмарному бізнесу

Adobe, розробник популярних програмних продуктів для дизайну та творчих проектів, підбила підсумки четвертого кварталу і всього фінансового року.

Квартальний продаж Adobe виявився рекордним - 2,99 млрд доларів. Це на 21% більше, ніж роком раніше. Опитані Refinitiv аналітики чекали на виручку в 2,97 млрд доларів. За підсумками всього звітного року компанія виручила 11,17 млрд доларів (зростання на 24%), чого також не було ніколи.

Аналітики Canaccord Genuity очікували, що темпи зростання продажів Adobe впадуть нижче 20%. Якби це сталося, то Adobe стала б першою великою софтверною компанією з настільки слабкими доходами в "епоху SaaS", зазначають експерти.

За підсумками вересня-листопада 2019 року чистий прибуток Adobe в порівняно з кожним роком підвищилася з 678,2 до 851,9 млн доларів. На скоригованій основі (без разових заробітків та витрат) прибуток досяг 2,29 долара на акцію, що перевищує середній аналітичний прогноз у 2,26 долара з розрахунку на один цінний папір.

Зі звіту також слід, що у напрямку Digital Media, до якого належать додатки Creative Cloud, зареєстровано 22-відсоткове зростання продажів (до 2,02 млрд доларів) у четвертому кварталі 2019 року щодо аналогічного періоду 2018-го. Однак ці темпи зростання виявилися найменшими за останні 10 кварталів.

В останні роки Adobe переходить від традиційної моделі продажів ліцензій на програмне забезпечення до надання софту через хмарні підписки Creative Cloud.

У вересні-листопаді 2019 року підписки принесли Adobe близько 2,7 млрд доларів проти 2,2 млрд доларів роком раніше. Продаж коробочних продуктів збільшився з 150,4 до 167,1 млн доларів. На послугах, у тому числі на підтримці, вендор заробив 138 млн доларів.

У минулому звітному кварталі набір рішень Digital Experience Cloud, що включає такі продукти, як Marketing Cloud і Adobe Analytics Cloud, показав зростання виручки на 24%, до 859 млн. доларів. Цей сегмент зростає завдяки придбанню компаній Magento за 1,6 млрд доларів і Marketo за 4,75 млрд доларів, говорив раніше генеральний директор Adobe.

У четвер, 12 грудня, акції Adobe подорожчали на 0,7% до закриття біржі, а на електронних торгах котирування компанії зросли ще на 3%. В результаті вартість цінних паперів розробника ПЗ виявилася рекордною, склавши 311,2 долара, передає видання MarketWatch.

Інші новини