Adobe прозвітувала про квартальний виторг і прибутки, які перевершили прогнози аналітиків
Adobe відзвітувала про квартальний виторг і прибуток, які перевершили прогнози аналітиків
Adobe прозвітувала про квартальний виторг і прибуток, які перевершили прогнози аналітиків завдяки зростанню бізнесу цифрових медіа, що включає флагманський продукт Creative Cloud, внаслідок чого акції компанії зросли на 4,6% на торгах після закриття офіційної сесії.
Adobe фокусується на хмарному бізнесі, що швидко росте, вкрай конкурентному ринку, на якому домінують Microsoft, Oracle і Salesforce.com
При цьому Adobe, відома своїм програмним забезпеченням для редагування зображень Photoshop, у березні вступила в партнерство з Microsoft, щоб наростити продажі та розширити маркетингові можливості в сегменті ПЗ.
Виручка сегменту цифрових медіа Adobe зросла на 22% до $1,89 мільярда, перевищивши прогноз у $1,86 мільярда.
Виручка від бізнесу Experience Cloud, який надає у тому числі аналітичні, рекламні та маркетингові послуги, виріс на 34% до $784 мільйонів, перевищивши прогноз аналітиків у $774,9 мільйона. Зростання виручки підтримало придбання компаній Magento та Marketo, сказав генеральний директор Adobe під час конференц-колу.
Однак компанія очікує, що у третьому кварталі виручка становитиме близько $2,80 мільярда, нижче за прогноз аналітиків у $2,83 мільярда.
Прибуток на акцію за винятком деяких статей балансу склав $1,83, перевищивши прогнози аналітиків у $1,78.