+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Adobe, Microsoft та SAP на конференції Microsoft Ignite представили ініціативу Open Data Initiative

Adobe, Microsoft та SAP на конференції Microsoft Ignite представили ініціативу Open Data Initiative

Керівники Adobe, Microsoft та SAP на конференції Microsoft Ignite представили ініціативу Open Data Initiative. Довгострокове партнерство трьох компаній-лідерів дозволить переосмислити традиційні підходи до управління клієнтським досвідом (CXM): тепер замовники зможуть отримувати максимум користі зі своїх даних та надавати клієнтам послуги світового рівня в реальному часі, йдеться у повідомленні прес-центру Microsoft.

<Д>Дані – найцінніший актив сучасних компаній, але далеко не всі підприємства використовують його: інформація з внутрішніх корпоративних систем найчастіше залишається недоступною при аналізі взаємодії з клієнтами та виявлення їх потреб. Крім того, великі обсяги важливої ​​інформації накопичуються у зовнішніх ресурсах – наприклад, системах партнерів чи сторонніх постачальників. Через це, як зазначено в прес-релізі, компанії не мають усієї повноти даних і не можуть реалізувати їх додаткову цінність для підвищення якості сервісу, що надається, на основі більш глибокого розуміння потреб і переваг клієнтів у реальному часі.

Компанії в усьому світі використовують програмне забезпечення та сервіси Adobe, Microsoft та SAP для управління такими найважливішими бізнес-процесами, як розробка продуктів, операційна діяльність, фінанси, маркетинг, продажі, розвиток людського капіталу та багато інших. Тому Adobe, Microsoft та SAP прийняли рішення об'єднати зусилля в рамках Open Data Initiative – ініціативи для клієнтів, заснованої на загальному підході та ресурсах, в якій реалізовано три ключові принципи.

По-перше, кожна організація має володіти всіма своїми даними та підтримувати повний та прямий контроль над ними. По-друге, клієнти можуть дозволити використовувати в бізнес-процесах, де задіяно штучний інтелект, інформацію та аналітичні моделі на основі уніфікованих поведінкових та операційних даних. І, по-третє, відкрита і легко масштабована модель даних використовуватиметься в рамках глобальної партнерської екосистеми та розвиватиметься за її активної участі.

Грунтуючись на цих принципах, йдеться в повідомленні, Open Data Initiative дозволить сформувати єдине та повне уявлення про кожного клієнта, перетворивши масиви внутрішніх неструктурованих даних на додатковий ресурс інформації про замовника, допомагаючи компаніям краще керувати своїми даними та підтримувати ініціативи щодо забезпечення конфіденційності та безпеки. Задіявши дані в рамках усієї організації, компанії зможуть спростити застосування штучного інтелекту та отримувати розширену аналітику для розробки оцінок та прогнозів у реальному часі, підвищити ефективність використання бізнес-додатків для обробки критичних даних та надати клієнтам високоінтелектуальні сервіси нового покоління.

«Партнерство Adobe, Microsoft і SAP дозволяє переосмислити фундаментальні принципи управління клієнтським досвідом, – зазначив Шантану Нарайен, генеральний директор Adobe. – Разом ми надамо підприємствам можливість повною мірою використати весь потенціал накопичених даних, щоб створювати, масштабувати та надавати клієнтам персоналізовані сервіси в режимі реального часу».

«Разом з Adobe та SAP ми робимо перший, дуже важливий крок до того, щоб допомогти компаніям вийти на раніше недосяжний рівень розуміння клієнтів та бізнесу, – сказав Сатья Наделла, генеральний директор Microsoft. – Організації в усьому світі отримують можливість створювати цифрові цикли зворотного зв'язку на основі штучного інтелекту для покращень у таких галузях, як інтелектуальна енергетика та автоматизація робочих процесів, а зрештою – для успішного розвитку бізнесу».

«Microsoft, Adobe та SAP розуміють, що управління клієнтським досвідом більше не обмежується сферою продажів, – зазначив БілрМакдермотт, генеральний директор SAP. – Керівники компаній-лідерів сповнені рішучості змінити традиції, що склалися: головним внутрішнім правилом для всіх співробітників має стати якісне обслуговування клієнтів, де б вони не були. Завдяки Open Data Initiative наші замовники зможуть працювати, маючи єдине, повне та актуальне уявлення про кожного свого клієнта».

Для реалізації ініціативи Open Data Initiative суттєво розширено можливості взаємодії та обміну даними між такими додатками та платформами, як Adobe Experience, Microsoft Dynamics 365, SAP S/4HANA: вони працюватимуть на основі загальної моделі даних та загального сховища («озера даних» ») на базі Microsoft Azure. Це дозволить клієнтам вибирати інструменти та програми для розробки та розгортання необхідних ІТ-сервісів.

Open Data Initiative, йдеться в повідомленні, дозволить клієнтам Microsoft, Adobe та SAP знаходити розрізнені дані та впорядковувати їх для отримання додаткової цінності; організовувати двонаправлений рух транзакційних, оперативних, клієнтських або IoT-даних у загальне цифрове сховище («озеро даних»), використовувати їх відповідно до своїх завдань та потреб; створювати цифрові цикли зворотного зв'язку для підвищення ефективності бізнесу та реалізації ініціатив щодо забезпечення безпеки та відповідності; створювати та впроваджувати інтелектуальні програми, які зможуть обробляти та аналізувати дані, відносини та метадані з різних сервісів Adobe, SAP, Microsoft та їхніх партнерів.

На даний момент такі рітейлери, як Coca-Cola, Unilever та Walmart, – висловили підтримку та високий інтерес до Open Data Initiative, йдеться у прес-релізі.

«Ініціатива Adobe, Microsoft і SAP відкриває важливий стратегічний напрямок розвитку Coca-Cola, – сказав Баррі Сімпсон, головний інформаційний директор компанії Coca-Cola. – Наші плани цифрового зростання, орієнтовані на клієнтів, ґрунтуються на цих платформах та відкритих стандартах. Більш уніфікований підхід до управління та контролю за даними підвищує нашу здатність реалізувати амбітні плани зростання, а також задовольняти актуальним вимогам безпеки, конфіденційності та відповідності GDPR. Вся галузь має наслідувати світових ІТ-лідерів у цій ініціативі».

«Щодня 2,5 млрд людей використовують продукти Unilever у більш ніж 190 країнах світу, – сказала Джейн Моран, директор з інформаційних технологій Unilever. – Open Data Initiative від Adobe, Microsoft та SAP – важлива ініціатива, яка допоможе нам переглянути управління клієнтським досвідом: об'єднати дані всієї компанії, щоб створювати прямі та конструктивні відносини зі споживачами у режимі реального часу».

«Ми дуже раді ініціативі Open Data Initiative і тим можливостям, які вона відкриє для Walmart, – зазначив Клей Джонсон, виконавчий віце-президент і корпоративний ІТ-директор компанії Walmart Inc. – Чим ширше ми використовуємо потенціал даних, тим більше можемо вдосконалити наш досвід взаємодії з клієнтами, створюючи нові підходи до сервісу як в інтернеті, так і в наших роздрібних магазинах».

Інші новини

Найкраща ціна