Adobe, Meta та TikTok увійшли до десятки ключових користувачів Azure OpenAI
Adobe, Meta та TikTok увійшли до десятки ключових користувачів Azure OpenAI
Найбільшим хмарним клієнтом сервісів Azure OpenAI компанії Microsoft, як і раніше, залишається соціальна мережа TikTok, але хмарний ІІ-провайдер активно диверсифікує свій бізнес
У розпорядження The Verge потрапив список найбільших клієнтів Microsoft, які отримують хмарний доступ до великих мовних моделей (LLM) – як виявилося, понад $1 млн/міс. на сервіси Azure OpenAI витрачає не лише TikTok.
До десятки ключових користувачів Azure OpenAI увійшли Adobe та Meta, кожна з яких витратила понад $1 млн лише у вересні 2024 року. Втім, компанії, як і раніше, відстають від TikTok, що належить ByteDance. Раніше повідомлялося, що TikTok платила Microsoft майже $20 млн/міс. доступ до моделей OpenAI. За підсумками IV кварталу 2024 фінансового року, що завершився 30 червня, на TikTok припало майже чверть виручки Azure OpenAI.
Тепер витрати ByteDance на Azure OpenAI становлять менше 15% усієї виручки Microsoft у цьому сегменті - витрати ByteDance падають, а інших клієнтів зростають. Наприклад, G42 з ОАЕ витрачає на сервіси Azure OpenAI мільйони доларів щомісяця, будучи другим за величиною користувачем відповідного сервісу після ByteDance. Раніше цього року Microsoft інвестувала $1,5 млрд у G42, тому, ймовірно, остання збереже статус одного із ключових користувачів Azure OpenAI.
Раніше цього року головним споживачем ІІ-сервісів Microsoft вважалася американська торговельна мережа Walmart, але тепер її немає навіть у десятці. Список серйозно змінюється від місяця до місяця, багато в чому тому, що клієнти Microsoft іноді запускають або тестують нові ІІ-проекти. Так, постійним клієнтом залишається Intuit, хоча її витрати не можна порівняти з витратами G42 або ByteDance. Компанія займається розробкою інструментів для фінансового управління та навчає власні ІІ-моделі на клієнтських даних.
Також Microsoft вдалося залучити до співпраці тісно пов'язану з Alibaba компанію Ant Group, яка витратила на Azure OpenAI як мінімум $1 млн. Серед ключових клієнтів є і пекінська Sankuai Technology, а всього до десятки найдорожчих клієнтів у вересні увійшли відразу три китайські компанії. У Microsoft інформацію не коментують. У компанії лише зазначили, що Azure OpenAI — один із найшвидше зростаючих сервісів Azure за всю історію, яким вже користуються 60 тис. організацій по всьому світу. За останні місяці зростання сервісу подвоїлося.
Microsoft також продає ліцензії Copilot для бізнесу, що забезпечують ІІ-сервіси, наприклад, в офісних додатках. За даними самої компанії, 70% компаній з рейтингу Fortune 500 так чи інакше користуються Microsoft 365 Copilot. У Microsoft стверджують, що це буде найшвидший в історії бізнес, який досяг подібного показника. Але поки що витрати досить великі, так що інвестори уважно спостерігають за показниками Azure OpenAI та Microsoft 365 Copilot.