+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Adobe Marketo Engage отримав сертифікований конектор інтеграції власних рішень SAP Service Cloud або SAP Sales Cloud

Adobe Marketo Engage отримав сертифікований конектор інтеграції власних рішень SAP Service Cloud або SAP Sales Cloud

Software AG випустила сертифікований конектор для платформи Adobe Marketo Engage. Цей конектор інтегрує рішення користувача SAP Service Cloud або SAP Sales Cloud з платформою Marketo Engage, встановлюючи прямий зв'язок між даними про клієнтів та інструментами управління якістю обслуговування (CXM) Adobe.

Використовуючи платформу webMethods.io, новий конектор дозволяє компаніям, які застосовують рішення SAP, отримати доступ до всіх функціональних можливостей Marketo Engage, щоб повністю узгодити продаж та маркетинг усередині організації.

Software AG допомагає поточним користувачам SAP Service Cloud та SAP Sales Cloud впровадити Marketo Engage — тепер вони можуть здійснити інтеграцію та використовувати обидва продукти, а дані клієнтів будуть пов'язані з маркетинговими кампаніями B2B, потенційними клієнтами та можливостями. Така раніше недоступна інтеграція допоможе організаціям підвищити точність даних, що використовуються в їхніх кампаніях, що врешті-решт призведе до покращення результатів.

«Повною мірою реалізувати переваги інструментів залучення клієнтів та автоматизації маркетингу можна лише тоді, коли дані про клієнтів, продажі та маркетинг в організації об'єднані та працюють разом для досягнення спільної мети, — сказав директор з прибутку та член правління Software AG. — Завдяки нашій технології webMethods.io та тісному партнерству з Adobe компанії, які використовують SAP Service Cloud та Sales Cloud, тепер матиме таку можливість».

«Наше партнерство з Software AG націлене на об'єднання даних про продаж та маркетинг, крім того, ми намагаємося допомогти компаніям модернізувати свої системи управління якістю обслуговування клієнтів, сказав виконавчий віце-президент глобального напряму операційної діяльності на місцях компанії Adobe. — Можливість доступу до всіх функцій B2B-маркетингу Marketo змінює правила гри. Завдяки Software AG клієнти тепер можуть бути впевнені, що їхні кампанії та ініціативи у сфері B2B пов'язані з надійними джерелами даних організації».

webMethods.io дозволяє клієнтам втілювати в життя інновації, підключаючись до будь-якої власної або партнерської системи, від додатків до периферійних систем, створюючи нові дані та послуги та прискорюючи розробку та розгортання API-інтерфейсів. Завдяки співпраці з Software AG компанія Adobe прискорює та спрощує інтеграцію для організацій, що використовують рішення SAP, а також відкриває нові сегменти клієнтів та можливості глобального розширення для своєї платформи Marketo Engage.

Платформа Marketo Engage, яка є частиною Adobe Marketing Cloud, пропонує краще рішення для фахівців з управління потенційними замовниками та B2B-маркетингу, які прагнуть підвищити якість обслуговування клієнтів шляхом забезпечення їхньої залученості на всіх етапах складних циклів взаємодії. Marketo Engage спочатку підтримує маркетингові стратегії, орієнтовані на існуючих та потенційних клієнтів, та об'єднує інструменти маркетингу та продажів у єдине комплексне рішення, призначене для управління персоналізованим клієнтським досвідом, оптимізації контенту та оцінки бізнес-результатів по всіх каналах, від розгляду до конверсії та далі.

Інші новини